Στο ίδιο σχετικά χαμηλό μοτίβο με τις προηγούμενες εβδομάδες και αυτή την εβδομάδα στον ευρύτερο τομέα των αγοραπωλησιών.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ To Cape ‘DAPHNE’ 169.150 DWT (2000 – Hyundai) πουλήθηκε στα $ 25 εκ. περίπου, σε αρκετά χαμηλότερη τιμή από το κατά 2 χρόνια νεότερο ‘FORMOSABULK ENERGY’ 170.089 DWT (2002 - IHI – KURE) το οποίο πουλήθηκε στις αρχές pεκεμβρίου στα $ 30,5 εκ.
✏ Στα Panamax, το geared (4x25) ‘B INDONESIA’ 70.424 DWT (1990 – Hyundai), αγοράστηκε από Κινέζους στην τιμή των $ 7,9 εκ.
✏ Στα Supramax, το ‘SANKO KING’ 56.678 DWT (2008 – IHI) πουλήθηκε κάτω από τα $ 26 εκ. τιμή χαμηλότερη απότις τρέχουσες τιμές της αγοράς λόγω ότι ήτανε off market πώληση και το ‘OPAL HALO’ 58.786 (2008 – Tsuneishi) έκλεισε στα $ 27.5 εκ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα ULCC’s το ‘HEBEI MOUNTAIN’ 307.050 DWT (1995 – Hitachi) πουλήθηκε στα $ 22 εκ. και το ‘AROSA’ 291.381 (1993 – HITACHI) έκλεισε στα $ 23,5 εκ.
ΑΠΟ-marinews.gr