Ανοδικές τάσεις στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων καταγράφουν τα εμπορικά λιμάνια της Β. Αδριατικής, γεγονός που απεικονίζει το ενδιαφέρον για χρήση γραμμών της Μεσογείου, κυρίως του short sea έναντι άλλων κοστοβόρων επιλογών.
Το γεγονός δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τις ανατολικές ακτές της Αδριατικής, όπου επισκευαστικές ζώνες αρχίζουν να ποντάρουν στη διαρκώς αυξανόμενη κίνηση των πλοίων της κατηγορίας.
Να θυμίσουμε ότι τα γεγονότα στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του Κόλπου, όπου συνεχίζονται οι πειρατικές επιθέσεις, έχουν οδηγήσει πολλές εταιρείες να προτιμούν εναλλακτικές μεγάλες γραμμές, οι οποίες εισέρχονται από την δυτική Μεσόγειο και απολήγουν είτε στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, τα οποία ως γνωστόν παρουσιάζουν και αυτά θεαματική αύξηση κίνησης, είτε διαχέονται σε λιμάνια της Μεσογείου μέσω γραμμών του short sea.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Το γεγονός δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τις ανατολικές ακτές της Αδριατικής, όπου επισκευαστικές ζώνες αρχίζουν να ποντάρουν στη διαρκώς αυξανόμενη κίνηση των πλοίων της κατηγορίας.
Να θυμίσουμε ότι τα γεγονότα στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του Κόλπου, όπου συνεχίζονται οι πειρατικές επιθέσεις, έχουν οδηγήσει πολλές εταιρείες να προτιμούν εναλλακτικές μεγάλες γραμμές, οι οποίες εισέρχονται από την δυτική Μεσόγειο και απολήγουν είτε στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, τα οποία ως γνωστόν παρουσιάζουν και αυτά θεαματική αύξηση κίνησης, είτε διαχέονται σε λιμάνια της Μεσογείου μέσω γραμμών του short sea.
ΑΠΟ-theseanation.gr