Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το σεμινάριο που διοργάνωσαν πρόσφατα τα Διεθνή Νηολόγια και οι θυγατρικές τους, σε συνεργασία με το Blank Rome LLP, στο Yacht Club στον Πειραιά.
Το σεμινάριο χωρίστηκε σε δύο ενότητες με μια εισαγωγή από τον Πρόεδρο της IRI, Bill Gallagher, ενώ το συντονισμό του σεμιναρίου ανέλαβε ο Theo Xenakoudis.
Η πρώτη ενότητα επικεντρώθηκε σε θέματα port state control και στον ευεργετικό συντονισμό των διαχειριστών και του κράτους σημαίας, όσον αφορά τα θέματα αυτά.
Ο Fleet Operations Manager του IRI στον Πειραιά, captain Θεόδωρος Λάλας, προέβη σε επισκόπηση του στόλου RMI και παρουσίασε στοιχεία για θέματα port state control σε όλη την υδρόγειο.
Λεπτομερέστερα στοιχεία σχετικά με τις τοπικές επιθεωρήσεις για θέματα port state control στην Ασία, την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες και τις πολιτικές της RMI σχετικά με τις επιθεωρήσεις του κράτους σημαίας και την επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες/διαχειριστές παρουσιάστηκαν από τον Senior Safety & Technical Manager του IRI στο Χονγκ Κονγκ Richard Dias, τον Safety & Technical Manager του IRI στο Roosendaal Marc Verburg και τον Brian Poskaitis, Senior Vice President, Fleet Operations του IRI στη Βαλτιμόρη.
Η δεύτερη συνεδρία, επικεντρώθηκε στον κανονισμό, την επιβολή και τις τάσεις που επικρατούν στις ΗΠΑ και παρουσιάστηκε από την Jeanne Grasso και τον Greg Linsin από το δικηγορικό γραφείο Blank Rome LLP.
Ειδικότερα, ο Greg Linsin παρουσίασε μια γενική εικόνα των magic pipes, των πληροφοριοδοτών και υποθέσεων MARPOL στις ΗΠΑ, ενώ η Jeanne Grasso άνοιξε μια συζήτηση σχετικά με προληπτικά μέτρα που μπορούν να λάβουν οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές προκειμένου να μην καταστούν στόχος στις ΗΠΑ, ύδατα συμπεριλαμβανομένης της σημασίας ενός προγράμματος περιβαλλοντικής συμμόρφωσης και στενής συνεργασίας με το κράτος σημαίας, και ακριβή τήρηση αρχείων.
Περίπου 200 εκπρόσωποι από τον τομέα ασφάλειας, τις τεχνικές υπηρεσίες του οργανισμού και των διαφόρων ναυτιλιακών εταιρειών παρακολούθησαν το σεμινάριο, μαζί με δικηγόρους και άλλους ενδιαφερόμενους από τη ναυτιλία.
Το σεμινάριο αναπτύχθηκε με στόχο την παροχή feedback προς τους ιδιοκτήτες /διαχειριστές σχετικά με στατιστικά που αφορούν θέματα port state control, για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες / διαχειριστές να κατανοήσουν την σχέση μεταξύ RMI και αρχών port state control σε όλο τον κόσμο και πως η έγκαιρη κοινοποίηση, η επικοινωνία και ο συντονισμός με το κράτος της σημαίας είναι ένα ουσιαστικό στοιχείο για την αποφυγή καθυστερήσεων στα λιμάνια αλλά και να παρέχει τους ιδιοκτήτες /διαχειριστές περισσότερες πληροφορίες για τις πρόσφατες τάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες όσον αφορά την κανονιστική ρύθμιση και την επιβολή.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Το σεμινάριο χωρίστηκε σε δύο ενότητες με μια εισαγωγή από τον Πρόεδρο της IRI, Bill Gallagher, ενώ το συντονισμό του σεμιναρίου ανέλαβε ο Theo Xenakoudis.
Η πρώτη ενότητα επικεντρώθηκε σε θέματα port state control και στον ευεργετικό συντονισμό των διαχειριστών και του κράτους σημαίας, όσον αφορά τα θέματα αυτά.
Ο Fleet Operations Manager του IRI στον Πειραιά, captain Θεόδωρος Λάλας, προέβη σε επισκόπηση του στόλου RMI και παρουσίασε στοιχεία για θέματα port state control σε όλη την υδρόγειο.
Λεπτομερέστερα στοιχεία σχετικά με τις τοπικές επιθεωρήσεις για θέματα port state control στην Ασία, την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες και τις πολιτικές της RMI σχετικά με τις επιθεωρήσεις του κράτους σημαίας και την επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες/διαχειριστές παρουσιάστηκαν από τον Senior Safety & Technical Manager του IRI στο Χονγκ Κονγκ Richard Dias, τον Safety & Technical Manager του IRI στο Roosendaal Marc Verburg και τον Brian Poskaitis, Senior Vice President, Fleet Operations του IRI στη Βαλτιμόρη.
Η δεύτερη συνεδρία, επικεντρώθηκε στον κανονισμό, την επιβολή και τις τάσεις που επικρατούν στις ΗΠΑ και παρουσιάστηκε από την Jeanne Grasso και τον Greg Linsin από το δικηγορικό γραφείο Blank Rome LLP.
Ειδικότερα, ο Greg Linsin παρουσίασε μια γενική εικόνα των magic pipes, των πληροφοριοδοτών και υποθέσεων MARPOL στις ΗΠΑ, ενώ η Jeanne Grasso άνοιξε μια συζήτηση σχετικά με προληπτικά μέτρα που μπορούν να λάβουν οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές προκειμένου να μην καταστούν στόχος στις ΗΠΑ, ύδατα συμπεριλαμβανομένης της σημασίας ενός προγράμματος περιβαλλοντικής συμμόρφωσης και στενής συνεργασίας με το κράτος σημαίας, και ακριβή τήρηση αρχείων.
Περίπου 200 εκπρόσωποι από τον τομέα ασφάλειας, τις τεχνικές υπηρεσίες του οργανισμού και των διαφόρων ναυτιλιακών εταιρειών παρακολούθησαν το σεμινάριο, μαζί με δικηγόρους και άλλους ενδιαφερόμενους από τη ναυτιλία.
Το σεμινάριο αναπτύχθηκε με στόχο την παροχή feedback προς τους ιδιοκτήτες /διαχειριστές σχετικά με στατιστικά που αφορούν θέματα port state control, για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες / διαχειριστές να κατανοήσουν την σχέση μεταξύ RMI και αρχών port state control σε όλο τον κόσμο και πως η έγκαιρη κοινοποίηση, η επικοινωνία και ο συντονισμός με το κράτος της σημαίας είναι ένα ουσιαστικό στοιχείο για την αποφυγή καθυστερήσεων στα λιμάνια αλλά και να παρέχει τους ιδιοκτήτες /διαχειριστές περισσότερες πληροφορίες για τις πρόσφατες τάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες όσον αφορά την κανονιστική ρύθμιση και την επιβολή.
ΑΠΟ-theseanation.gr