Επικράτηση κατά κράτος των VLOC όσον αφορά την προσέγγιση τους στην Κίνα, γεγονός που αλλάζει πλέον ριζικά το τοπίο στα Capes αφού τα 36 VLOC που θα πέσουν στην αγορά, τα 19 για την Vale και τα υπόλοιπα για άλλους πλοιοκτήτες θα πάρουν την δουλειά από 80 Capes, έναν κλάδο που ήδη δοκιμάζεται από την υπερπροσφορά.
Όπως έγινε γνωστό, η Κίνα έδωσε τελικά το πράσινο φως να προσεγγίσει στο Νταλιάν το Berge Everest (388,000-dwt/2011), διαχειρίστρια εταιρεία του οποίου είναι η BW Group.
Πρόκειται για πλοίο που ναυπηγήθηκε στην Κίνα και έτσι βγαίνει αληθινή η πρόβλεψη των Clarksons που είχαν εκτιμήσει πως οι Κινέζοι θα καμφθούν αν πρόκειται για κινεζικά πλοία που ναυπηγήθηκαν σε κινεζικά ναυπηγεία με χρηματοδότηση από Κινεζικές τράπεζες.
Η Vale πάντως σκέφτεται να πουλήσει τα 19 VLOC της αρκεί να τα επαναναυλώσει.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Berge Everest (388,000-dwt/2011), ουσιαστικά ανήκει σε κινεζικά συμφέροντα αν λάβει κανείς υπόψη του πως η οικογένεια Sohmen στην οποία ανήκει η BW Group, δεν είναι παρά η συνέχεια του θρυλικού Πάο, μίας εμβληματικής ναυτιλιακής προσωπικότητας του Χονγκ Κονγκ.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Όπως έγινε γνωστό, η Κίνα έδωσε τελικά το πράσινο φως να προσεγγίσει στο Νταλιάν το Berge Everest (388,000-dwt/2011), διαχειρίστρια εταιρεία του οποίου είναι η BW Group.
Πρόκειται για πλοίο που ναυπηγήθηκε στην Κίνα και έτσι βγαίνει αληθινή η πρόβλεψη των Clarksons που είχαν εκτιμήσει πως οι Κινέζοι θα καμφθούν αν πρόκειται για κινεζικά πλοία που ναυπηγήθηκαν σε κινεζικά ναυπηγεία με χρηματοδότηση από Κινεζικές τράπεζες.
Η Vale πάντως σκέφτεται να πουλήσει τα 19 VLOC της αρκεί να τα επαναναυλώσει.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Berge Everest (388,000-dwt/2011), ουσιαστικά ανήκει σε κινεζικά συμφέροντα αν λάβει κανείς υπόψη του πως η οικογένεια Sohmen στην οποία ανήκει η BW Group, δεν είναι παρά η συνέχεια του θρυλικού Πάο, μίας εμβληματικής ναυτιλιακής προσωπικότητας του Χονγκ Κονγκ.
ΑΠΟ-theseanation.gr