Προς διάλυση οδεύουν δύο ελληνόκτητα φορτηγά σύμφωνα με τους Clarksons. Πρόκειται για το handysize “Desert Voyager” ( Lt 8272/83) και το panamax “Etnos” (Lt 12.612/84).
Το πρώτο, διαχειρίστρια εταιρεία του οποίου είναι η Atlantic Bulk Carriers, πουλήθηκε προς 435 δολ. per Lt, ενώ για το δεύτερο το οποίο είχε υπό την διαχείριση της η Good Faith, δεν υπάρχουν λεπτομέρειες.
Η Atlantic Bulk Carriers διαχειρίζεται στόλο από 17 φορτηγά εκ των οποίων πέντε double hull supramax, ενώ η Good Faith, συνεχίζοντας την στρατηγική απομάκρυνσης υπερήλικων μονάδων διαχειρίζεται πλέον στόλο τεσσάρων φορτηγών.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr
Το πρώτο, διαχειρίστρια εταιρεία του οποίου είναι η Atlantic Bulk Carriers, πουλήθηκε προς 435 δολ. per Lt, ενώ για το δεύτερο το οποίο είχε υπό την διαχείριση της η Good Faith, δεν υπάρχουν λεπτομέρειες.
Η Atlantic Bulk Carriers διαχειρίζεται στόλο από 17 φορτηγά εκ των οποίων πέντε double hull supramax, ενώ η Good Faith, συνεχίζοντας την στρατηγική απομάκρυνσης υπερήλικων μονάδων διαχειρίζεται πλέον στόλο τεσσάρων φορτηγών.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr