Στη διάρκεια του 2011 και παρά την κρίση στη
ναυτιλία το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρευσε στη χώρα μας ανήλθε σε 14,09 δισ.
ευρώ εκτινάσσοντας την άμεση προσφορά της ελληνικής ναυτιλίας στη χώρα στα 155 δισ.
ευρώ περίπου τα τελευταία 11 χρόνια.
Είναι χαρακτηριστικό ότι παρά την κατάργηση
του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και τη μείωση του αριθμού των υπό ελληνική σημαία
πλοίων άνω των 1.000 gt σύμφωνα με την έρευνα των Lloyd's Register - Fairplay για
λογαριασμό της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου η ελληνική
σημαία παραμένει πρώτη στην προτίμηση των Ελλήνων εφοπλιστών.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα του Μαρτίου
2012 η ελληνική σημαία έχασε 55 πλοία το 2011 και 107 συνολικά στη διετία, αλλά
παραμένει ως πρώτο νηολόγιο με 862 πλοία, από τα 43 νηολόγια που χρησιμοποιούν συνολικά
οι Ελληνες εφοπλιστές για τα 3.760 πλοία μεταφορικής ικανότητας 264.054.167 dwt
και 155.904.976 gt, του ελληνόκτητου στόλου.
ΠΗΓΗ:
Ναυτεμπορική
ΑΠΟ: marinews.gr