Το 20% των εταιρειών αναδιάρθρωσαν ή αναχρηματοδότησαν το δανεισμό τους

Η μεγάλη αύξηση του παγκόσμιου στόλου δημιουργεί ιδιαίτερες ανησυχίες για το 2011 στον κλάδο  της ναυτιλίας ο οποίος παρουσίασε το 2010  μικρή βελτίωση.
Η δραματική πτώση  του διεθνούς εμπορίου το
τέλος του 2008 και κατά το 2009 προκάλεσε τη ραγδαία  μείωση των ναύλων και την πτώση  των αξιών των πλοίων, φέρνοντας  πολλές ναυτιλιακές εταιρείες αντιμέτωπες  με σημαντικές προκλήσεις για την  μελλοντική τους πορεία, όπως προκύπτει από τη  νέα παγκόσμια έρευνα της PwC  για τον κλάδο της ναυτιλίας.
Η έρευνα επισημαίνει  ότι αναμένεται βελτίωση της απόδοσης του ναυτιλιακού κλάδου στα δημοσιοποιημένα  τους αποτελέσματα για το 2010, καθώς  η παγκόσμια οικονομία μπήκε σε αργή τροχιά ανάκαμψης και κάποια από τα μέτρα που πήραν οι ναυτιλιακές εταιρείες άρχισαν να αποδίδουν.
Σύμφωνα με την έρευνα της PwC, ο κλάδος της ναυτιλίας είχε το 2009 τη χειρότερή του απόδοση από το 2004. Και αυτό διαφαίνεται σε όλους τους κλάδους της ναυτιλίας  αλλά και σε όλους τους βασικούς δείκτες απόδοσης που μετρήθηκαν.  Συγκριτικά, την καλύτερη απόδοση είχε ο κλάδος ξηρού φορτίου, ενώ ο κλάδος  μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είχε τη χειρότερη.
Οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών έχουν μπροστά τους τεράστιες προκλήσεις που προκύπτουν από το αίσθημα αβεβαιότητας στην αγορά, τα ευμετάβλητα ναύλα και τον περιορισμό της χρηματοδότησης μέσω νέων δανείων. Ζητήματα που οι λύσεις τους απαιτούν σκληρές διαπραγματεύσεις μεταξύ πλοιοκτητών, ναυλωτών, ναυπηγείων και, βεβαίως, τραπεζών.
Πολλές ναυτιλιακές  εταιρείες αναγκάστηκαν να αναδιαρθρώσουν ή να αναχρηματοδοτήσουν το δανεισμό τους, μετά από  αδυναμία τήρησης  βασικών όρων  των δανειακών  τους συμβάσεων.
Σχεδόν το 20% των  εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι αναδιάρθρωσαν  ή αναχρηματοδότησαν τις δανειακές  τους υποχρεώσεις κατά το 2009. Το μεγαλύτερο ποσοστό αναχρηματοδότησης είχαν  οι εταιρείες με στόλους μεταφοράς ξηρού φορτίου και στόλους μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δηλαδή των δύο κλάδων που επλήγησαν περισσότερο από την οικονομική ύφεση. 
Περίπου το 23% των συμμετεχόντων εταιρειών, προκειμένου να μετριάσουν τους κινδύνους και να ελαχιστοποιήσουν τις απώλειές τους, προχώρησαν σε  βελτιστοποίηση  της αποτελεσματικότητας του δικτύου τους, ενώ περίπου το 18% προέβησαν σε περικοπές κόστους και περίπου 32% τροποποίησαν ή ακύρωσαν τις πληρωμές των μερισμάτων τους.
Επιπλέον, αρκετές  εταιρείες αναγκάστηκαν να αναβάλουν  παραδόσεις πλοίων ή να ακυρώσουν παραγγελίες στα ναυπηγεία. Σχεδόν το 39% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα (στην πλειοψηφία από τον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων) ανέφεραν ότι ακύρωσαν παραγγελίες νέων πλοίων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα , οι παραδόσεις πλοίων το 2009 να είναι κατά 25% χαμηλότερες από ότι αναμενόταν στις αρχές της χρονιάς. Επίσης, ο αριθμός των παραγγελιών σε ναυπηγεία που πραγματοποιήθηκαν το 2009 ήταν ο χαμηλότερος κατά τα τελευταία 10 χρόνια.
Ο αντίκτυπος που  είχε η ανισορροπία μεταξύ προσφοράς  και ζήτησης ήταν ιδιαίτερα αισθητός στις τιμές των πλοίων που εκτιμάται ότι μειώθηκαν από 30% μέχρι 60% - ανάλογα με τον τύπο του πλοίου - από το υψηλότερο της τιμής τους το 2008. Από το σύνολο των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα, το 34%  ανέφεραν ζημιές από μείωση της αξίας του στόλου τους, οι περισσότερες εκ των οποίων προέρχονταν από τον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τον κλάδο μεταφοράς ξηρού φορτίου.
  Απο το - http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=100683

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.