Με μπαράζ αυξήσεων στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, απαντά ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά, στη κρίση που μαστίζει τον κλάδο εδώ και δύο χρόνια περίπου.
Συγκεκριμένα, ο ΟΛΠ προχώρησε σε αυξήσεις στη χρήση της πλωτής δεξαμενής του, ενώ αύξησε
σημαντικά και το κόστος χρήσης των προβλητών, αλλά των άλλων χώρων που βρίσκονται εντός της ζώνης και χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις του κλάδου της ναυπηγοεπισκευής.
Την ίδια ώρα ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά έχει εισέλθει στη διαδικασία εξώσεων των επιχειρήσεων της ζώνης που έχουν νοικιάσει χώρους του και δεν ανταποκρίνονται στις συμβατικές υποχρεώσεις τους.
Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ ο κλάδος διέρχεται μια από τις χειρότερες περιόδους του με την κρίση να έχει ήδη οδηγήσει ένα μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων της ζώνης σε αναστολή των δραστηριοτήτων τους, εκτοξεύοντας την ανεργία σε δυσθεώρητα επίπεδα.
Επιχειρηματίες της ζώνης έχουν ήδη διαμαρτυρηθεί προς την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά, χωρίς ωστόσο να έχει προκύψει κάποιο πρακτικό αποτέλεσμα αφού η απόφαση για τις αυξήσεις αναμένεται να εφαρμοστεί κανονικά.
Η απόφαση ωστόσο του Οργανισμού να προχωρήσει στις αυξήσεις αυτές στη ζώνη ενώ την ίδια ώρα η διοίκηση του γνωρίζει πολύ καλά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος έχει πυροδοτήσει στη ζώνη σειρά σεναρίων για τους απώτερους στόχους της διοίκησης του ΟΛΠ.
Σύμφωνα με τα σενάρια αυτά ο Οργανισμός επιδιώκει να «καθαρίσει» τη ζώνη στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την αναδιάταξη των χώρων του ώστε να μπορεί μελλοντικά να προωθήσει συμφωνίες ή υπηρεσίες που εκτιμά ως κερδοφόρες.
Απο το - http://www.theseanation.gr/news/ports/me-baraz.htm
Συγκεκριμένα, ο ΟΛΠ προχώρησε σε αυξήσεις στη χρήση της πλωτής δεξαμενής του, ενώ αύξησε
σημαντικά και το κόστος χρήσης των προβλητών, αλλά των άλλων χώρων που βρίσκονται εντός της ζώνης και χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις του κλάδου της ναυπηγοεπισκευής.
Την ίδια ώρα ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά έχει εισέλθει στη διαδικασία εξώσεων των επιχειρήσεων της ζώνης που έχουν νοικιάσει χώρους του και δεν ανταποκρίνονται στις συμβατικές υποχρεώσεις τους.
Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ ο κλάδος διέρχεται μια από τις χειρότερες περιόδους του με την κρίση να έχει ήδη οδηγήσει ένα μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων της ζώνης σε αναστολή των δραστηριοτήτων τους, εκτοξεύοντας την ανεργία σε δυσθεώρητα επίπεδα.
Επιχειρηματίες της ζώνης έχουν ήδη διαμαρτυρηθεί προς την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά, χωρίς ωστόσο να έχει προκύψει κάποιο πρακτικό αποτέλεσμα αφού η απόφαση για τις αυξήσεις αναμένεται να εφαρμοστεί κανονικά.
Η απόφαση ωστόσο του Οργανισμού να προχωρήσει στις αυξήσεις αυτές στη ζώνη ενώ την ίδια ώρα η διοίκηση του γνωρίζει πολύ καλά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος έχει πυροδοτήσει στη ζώνη σειρά σεναρίων για τους απώτερους στόχους της διοίκησης του ΟΛΠ.
Σύμφωνα με τα σενάρια αυτά ο Οργανισμός επιδιώκει να «καθαρίσει» τη ζώνη στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την αναδιάταξη των χώρων του ώστε να μπορεί μελλοντικά να προωθήσει συμφωνίες ή υπηρεσίες που εκτιμά ως κερδοφόρες.
Απο το - http://www.theseanation.gr/news/ports/me-baraz.htm