«Δικαιωμένοι» έστω και με καθυστέρηση εμφανίζονται χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων του πρώτου εμπορικού και επιβατικού λιμένα της χώρας αλλά και κύκλοι των παραγωγικών τάξεων του Πειραϊκού χώρου που από ετών υποστήριζαν την άσκηση «πελατοκεντρικής πολιτικής» ως ένα εκ των
«όπλων» στην προσπάθεια βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας του λιμένα.
Η πρόσφατη αναφορά του υπουργού ΘΥΝΑΛ κ. Ι. Διαμαντίδη για την «εφαρμογή» μίας τέτοιας πολιτικής στον τομέα της κρουαζιέρας αναζωπύρωσε τις συζητήσεις σχετικά με τα πεδία εφαρμογής αλλά και το εύρος κατά περίπτωση.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι σχεδόν μόνιμη επωδός τα τελευταία χρόνια στις επισημάνσεις της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης ήταν εκείνη περί της αναγκαιότητας άσκησης τέτοιας πολιτικής ικανής να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιριών και συνακόλουθα να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους για επενδύσεις στον λιμενικό τομέα.
Απο το - http://www.theseanation.gr/news/ports/paleokentriki-politiki-proskinio.htm