Στη ναυτιλία υπάρχει η τάση δημιουργίας μύθων. Ένας εξ αυτών ήταν η πεποίθηση ότι οι εργαζόμενοι στις ναυτιλιακές εταιρείες απολαμβάνουν σταθερότητας στις πληρωμές των αποδοχών τους πολύ υψηλότερης αυτής των εργαζομένων σε άλλους κλάδους της οικονομίας. Όπως λένε και στην σχετική τηλεοπτική εκπομπή, "the myth was busted", δηλαδή, αυτός ο μύθος, όπως και κάποιοι άλλοι συναφείς, απερρίφθη.Στην ερώτηση της εβδομάδας του Marinews.gr περί αποδοχών, αν αποκλείσουμε τις απαντήσεις «δεν απαντώ» και «είμαι απολυμένος» που αντιπροσωπεύουν το 30% , οι υπόλοιπες δείχνουν τα εξής:
Α. Το ποσοστό εργαζομένων που εισπράττουν κανονικά τις αποδοχές τους είναι 47,67%.
Β. Το ποσοστό που πληρώνονται με μεγάλη η μικρή, καθυστέρηση είναι 20,93%.
Από την άλλη πλευρά το ποσοστό που έχει απολυθεί είναι πολύ υψηλό, 15,7% αυτών που εργάζονται.
Η ανεργία αυτών που εργάζονται στα ναυτιλιακά γραφεία – σε αντίθεση με την ανεργία στο χώρο των ναυτικών- δεν παρακολουθείται από κανένα φορέα και για αυτό παραμένει στο σκοτάδι.
Το αυτό συμβαίνει και με την καθυστέρηση στην καταβολή αμοιβών.
Διερωτάται κάνεις αν αυτά τα ζητήματα θα έπρεπε να τύχουν προσεκτικότερης μελέτης, ενδεχομένως από κάποιο από τα ναυτιλιακά μας πανεπιστήμια.
ΑΠΟ-marinews.gr
Α. Το ποσοστό εργαζομένων που εισπράττουν κανονικά τις αποδοχές τους είναι 47,67%.
Β. Το ποσοστό που πληρώνονται με μεγάλη η μικρή, καθυστέρηση είναι 20,93%.
Από την άλλη πλευρά το ποσοστό που έχει απολυθεί είναι πολύ υψηλό, 15,7% αυτών που εργάζονται.
Η ανεργία αυτών που εργάζονται στα ναυτιλιακά γραφεία – σε αντίθεση με την ανεργία στο χώρο των ναυτικών- δεν παρακολουθείται από κανένα φορέα και για αυτό παραμένει στο σκοτάδι.
Το αυτό συμβαίνει και με την καθυστέρηση στην καταβολή αμοιβών.
Διερωτάται κάνεις αν αυτά τα ζητήματα θα έπρεπε να τύχουν προσεκτικότερης μελέτης, ενδεχομένως από κάποιο από τα ναυτιλιακά μας πανεπιστήμια.
ΑΠΟ-marinews.gr