Σε σύγχυση βρίσκεται η αγορά για το πώς θα χειριστεί το θέμα της Λιβύης.
Σύμφωνα με πληροφορίες ναυλομεσιτικών οίκων, η χώρα εξακολουθεί να βγάζει φορτία στην αγορά, κυρίως για aframax, ενώ από τη πλευρά του το καθεστώς υποστηρίζει ότι όλα βαίνουν καλώς.
Σύμφωνα με τις ίδιες όμως πληροφορίες, γίνονται σκληρά παζάρια με τους ναυλωτές να δίνουν WS 100 και τους πλοιοκτήτες να ζητούν 150.
Το πρόβλημα για τους πλοιοκτήτες, είναι τι θα γίνει αν το πλοίο πιάσει στο terminal, στην περίπτωση της Λιβύης το Es Sider και δεν υπάρχει το φορτίο ή έρχεται με το σταγονόμετρο.
Ασφαλώς και υπάρχει Demurrage, μας είπε ναυλομεσίτης αλλά πολλοί σκέφτονται πως αυτό δεν είναι λύση.
Τελευταίο πλοίο, που καθυστέρησε στο Es Sider, λόγω καθυστερήσεων ήταν το Aframax “Seabravery” της Thenamaris, το οποίο ωστόσο φόρτωσε και απέπλευσε.
Επίσης προς το Sidi kerir πλέει το Vlcc “ Gulf Seba” για να φορτώσει και αναμένεται να φθάσει το Σάββατο.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες ναυλομεσιτικών οίκων, η χώρα εξακολουθεί να βγάζει φορτία στην αγορά, κυρίως για aframax, ενώ από τη πλευρά του το καθεστώς υποστηρίζει ότι όλα βαίνουν καλώς.
Σύμφωνα με τις ίδιες όμως πληροφορίες, γίνονται σκληρά παζάρια με τους ναυλωτές να δίνουν WS 100 και τους πλοιοκτήτες να ζητούν 150.
Το πρόβλημα για τους πλοιοκτήτες, είναι τι θα γίνει αν το πλοίο πιάσει στο terminal, στην περίπτωση της Λιβύης το Es Sider και δεν υπάρχει το φορτίο ή έρχεται με το σταγονόμετρο.
Ασφαλώς και υπάρχει Demurrage, μας είπε ναυλομεσίτης αλλά πολλοί σκέφτονται πως αυτό δεν είναι λύση.
Τελευταίο πλοίο, που καθυστέρησε στο Es Sider, λόγω καθυστερήσεων ήταν το Aframax “Seabravery” της Thenamaris, το οποίο ωστόσο φόρτωσε και απέπλευσε.
Επίσης προς το Sidi kerir πλέει το Vlcc “ Gulf Seba” για να φορτώσει και αναμένεται να φθάσει το Σάββατο.
ΑΠΟ-theseanation.gr