Μειωμένος κατά 148 πλοία σε σύγκριση με το 2010 είναι ο ελληνόκτητος (δηλαδή πλοία με ξένη σημαία αλλά υπό ελληνική διαχείριση) και ελληνικών συμφερόντων στόλος το 2011, απόρροια της οικονομικής κρίσης.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Committee και του Lloyd's Register-Fairplay, στις 3 Μαρτίου 2011 ο στόλος που ελέγχουν ελληνικά συμφέροντα αριθμούσε 3.848 πλοία συνολικής χωρητικότητας 261,6 εκ. τόνων υμπεριλαμβανομένων και 621 υπό ναυπήγηση πλοίων. Πέρσι ο στόλος αριθμούσε 3.996 πλοία χωρητικότητας 258,1 εκ. τόνων ενώ υπό ναυπήγηση ήταν 826 πλοία. Η αύξηση της χωρητικότητας των πλοίων δείχνει ότι οι Έλληνες επενδύουν σε μεγαλύτερα πλοία
Ο υπό ελληνική σημαία στόλος, δηλαδή τα πλοία που είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο μειώθηκαν στα 917 συνολικής χωρητικότητας 79,7 εκ. τόνων συμπεριλαμβανομένων των 127 υπό ναυπήγηση έναντι 969 το αντίστοιχο περσινό διάστημα, συνολικής χωρητικότητας 89,5 εκ. τόνων όταν υπό ναυπήγηση ήταν 189 πλοία.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Committee και του Lloyd's Register-Fairplay, στις 3 Μαρτίου 2011 ο στόλος που ελέγχουν ελληνικά συμφέροντα αριθμούσε 3.848 πλοία συνολικής χωρητικότητας 261,6 εκ. τόνων υμπεριλαμβανομένων και 621 υπό ναυπήγηση πλοίων. Πέρσι ο στόλος αριθμούσε 3.996 πλοία χωρητικότητας 258,1 εκ. τόνων ενώ υπό ναυπήγηση ήταν 826 πλοία. Η αύξηση της χωρητικότητας των πλοίων δείχνει ότι οι Έλληνες επενδύουν σε μεγαλύτερα πλοία
Ο υπό ελληνική σημαία στόλος, δηλαδή τα πλοία που είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο μειώθηκαν στα 917 συνολικής χωρητικότητας 79,7 εκ. τόνων συμπεριλαμβανομένων των 127 υπό ναυπήγηση έναντι 969 το αντίστοιχο περσινό διάστημα, συνολικής χωρητικότητας 89,5 εκ. τόνων όταν υπό ναυπήγηση ήταν 189 πλοία.
ΑΠΟ-dealnews.gr