Παχιά στρώματα πάγου στην Βαλτική Θάλασσα και η αναταραχή στη Λιβύη βοηθούν στην ενίσχυση των ημερήσιων ναύλων για τα δεξαμενόπλοια. Η μεγάλη ζήτηση για ειδικευμένα στην πλοήγηση σε παγωμένες θάλασσες τάνκερ στη Βαλτική έχει προσελκύσει εκεί μεγάλο μέρος του παγκόσμιου στόλου του συγκειμένου τύπου που σε άλλες συνθήκες εμπορεύεται και σε κανονικές ρότες.
Έτσι τα πλοία τύπου aframax έχουν αρχίσει να ενισχύονται σημαντικά ήδη ενώ η κατάσταση στη Λιβύη αναδρομολογεί μεγαλύτερα δεξαμενόπλοια όπως VLCC αλλά και suezmax. Στην παρούσα φάση τα δεξαμενόπλοια τύπου ice-class ( που μπορούν δηλαδή να πλεύσουν σε παγωμένη θάλασσα) και μεγέθους aframax "είναι η πιο καυτή ναυλαγορά στην ποντοπόρο" αναφέρει χαρακτηριστικά το TradeWinds.
Το έντονο κρύο και αυξάνει τη ζήτηση και δημιουργεί συνθήκες παγετού που καθυστερούν τα δρομολόγια ακόμα και των ειδικών τάνκερ αυξάνοντας με πολλούς τρόπους την ζήτηση.
Τα aframax που δεν έχουν δυνατότητες πάγου και που λειτουργούν σε μεσόγειο και βόρειο θάλασσα κερδίζουν αυτές τις ημέρες περί τα 55.000 δολάρια ημερησίως, περισσότερα δηλαδή από τα πολύ μεγαλύτερα VLCC.
Έτσι τα πλοία τύπου aframax έχουν αρχίσει να ενισχύονται σημαντικά ήδη ενώ η κατάσταση στη Λιβύη αναδρομολογεί μεγαλύτερα δεξαμενόπλοια όπως VLCC αλλά και suezmax. Στην παρούσα φάση τα δεξαμενόπλοια τύπου ice-class ( που μπορούν δηλαδή να πλεύσουν σε παγωμένη θάλασσα) και μεγέθους aframax "είναι η πιο καυτή ναυλαγορά στην ποντοπόρο" αναφέρει χαρακτηριστικά το TradeWinds.
Το έντονο κρύο και αυξάνει τη ζήτηση και δημιουργεί συνθήκες παγετού που καθυστερούν τα δρομολόγια ακόμα και των ειδικών τάνκερ αυξάνοντας με πολλούς τρόπους την ζήτηση.
Τα aframax που δεν έχουν δυνατότητες πάγου και που λειτουργούν σε μεσόγειο και βόρειο θάλασσα κερδίζουν αυτές τις ημέρες περί τα 55.000 δολάρια ημερησίως, περισσότερα δηλαδή από τα πολύ μεγαλύτερα VLCC.
ΑΠΟ-newscode.gr