Στο προσκήνιο και πάλι ο ελληνικός εφοπλισμός. Αυτή τη φορά εξ αιτίας του γεγονότος των αλλεπάλληλων γνωστοποιήσεων για ναυπηγήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από ναυτιλιακές εταιρίες που μέχρι πρότινος δραστηριοποιούνταν σχεδόν αποκλειστικά είτε στη μεταφορά πετρελαιοειδών και υγροποιημένων αερίων είτε στο ξηρό φορτίο.
Οι νέες προτιμήσεις των Ελλήνων ουσιαστικά σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες επισφραγίζουν με τον καλύτερο τρόπο τις προβλέψεις ότι ο τομέας προσεχώς θα γνωρίζει νέα «περίοδο δόξας» παρά τις αναλύσεις που θέλουν λόγω του κινδύνου υπερπροσφοράς τονάζ να σημειώνονται διακυμάνσεις στην σχετική ναυλαγορά.
Οι παραγγελίες πάντως που ανακοινώθηκαν το τελευταίο διάστημα, με πλέον πρόσφατες εκείνες της Thenamaris, του Τσάκου και της Paragon , αλλά και εκείνες που ανακοινώθηκαν από «παραδοσιακές» εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για «μαζικές» κατασκευές πλοίων με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες έχουν «αγχώσει» τις διοικήσεις στρατηγικής ανά τον κόσμο σημασίας λιμένων που προετοιμάζονται να εξυπηρετήσουν τον νέο όγκο και υπό τις νέες επιταγές της παγκόσμιας αγοράς που εν πολλοίς έχει αρχίσει να αναπροσδιορίζει τις εμπορευματικές ροές.
Οι νέες προτιμήσεις των Ελλήνων ουσιαστικά σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες επισφραγίζουν με τον καλύτερο τρόπο τις προβλέψεις ότι ο τομέας προσεχώς θα γνωρίζει νέα «περίοδο δόξας» παρά τις αναλύσεις που θέλουν λόγω του κινδύνου υπερπροσφοράς τονάζ να σημειώνονται διακυμάνσεις στην σχετική ναυλαγορά.
Οι παραγγελίες πάντως που ανακοινώθηκαν το τελευταίο διάστημα, με πλέον πρόσφατες εκείνες της Thenamaris, του Τσάκου και της Paragon , αλλά και εκείνες που ανακοινώθηκαν από «παραδοσιακές» εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για «μαζικές» κατασκευές πλοίων με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες έχουν «αγχώσει» τις διοικήσεις στρατηγικής ανά τον κόσμο σημασίας λιμένων που προετοιμάζονται να εξυπηρετήσουν τον νέο όγκο και υπό τις νέες επιταγές της παγκόσμιας αγοράς που εν πολλοίς έχει αρχίσει να αναπροσδιορίζει τις εμπορευματικές ροές.
ΑΠΟ-theseanation.gr