Για πρώτη φορά δύο Ελληνικά ναυλομεσιτικά γραφεία συνενώνονται με σκοπό να προσφέρουν δυναμικότερες και βελτιστοποιημένες υπηρεσίες στο ευρύ κοινό πελατολόγιο τους.
Από τη μια η εταιρεία N. Cotzias Shipping Co Ltd (φωτό)που είναι η παλαιότερη ναυλομεσιτική εταιρεία στην Ελλάδα και έχει ιδρυθεί στη Σύρο το 1893 και από την άλλη η εταιρεία Intermodal Shipbrokers που ιδρύθηκε το 1984 από τον Κυριάκο Δερμάτη.
Από τη μια η εταιρεία N. Cotzias Shipping Co Ltd (φωτό)που είναι η παλαιότερη ναυλομεσιτική εταιρεία στην Ελλάδα και έχει ιδρυθεί στη Σύρο το 1893 και από την άλλη η εταιρεία Intermodal Shipbrokers που ιδρύθηκε το 1984 από τον Κυριάκο Δερμάτη.
H ιδέα της συγχώνευσης προήλθε από την πλευρά της N. Cotzias, καθώς ο Γιάννης Ν. Κοτζιάς αναγνωρίζει στην Intermodal μια επιχείρηση που κινείται με ανάλογο ήθος και μεθοδολογία με αυτή της οικογενειακής του επιχείρησης. Απο την μία μεριά η N. Cotzias Shipping έχει δημιουργήσει και διατηρίσει ένα όνομα ιστορικής σημασίας και απο την άλλη η Intermodal αναπτύσσεται διαρκώς με ραγδαίους και μελετημένους ρυθμούς έχοντας επεκταθεί απο το 2005 με γραφεία στην Κίνα και συγκεκριμένα στη Σανγκάη. Να τονίσουμε οτι η Intermodal ήταν απο τα πρώτα ναυλομεσιτικά γραφεία που είδαν τη Σανγκάη ως το μελλοντικό Ασιατικό ναυτιλιακό κέντρο προσφέροντας στο μεγάλο πελατολόγιό της αγοραπωλησίες, παραγγελίες νεότευκτων και πωλήσεις πλοίων για διάλυση. Μετά από 20 περίπου χρόνια εγκατάστασης στον Πειραιά απο το 2005 η Intermodal έχει ανεβεί στα Βόρεια Προάστεια, στην Κηφισιά.
Η N. Cotzias μετά από περίπου 100 χρόνια εγκατάστασής της στον Πειραιά, επάνω στο λιμάνι πάντα στην Ακτή Μιαούλη, θα ανέβει στα Βόρεια της Αθήνας εγκαταλείποντας, όπως πολλοί άλλωστε έπραξαν τελευταία, τον Πειραιά. Η οικογενειακή επιχείρηση θα διατηρήσει τις εκπροσωπήσεις/ Representations μεγάλων ξένων εταιρειών και ναυτιλιακών οίκων προσφέροντας τους την διύσδυση και εισχώρηση στη σημαντική Ελληνική ναυτιλιακή αγορά, διατηρώντας έτσι την επωνυμία των 118 ετών ώστε το «κοντέρ» να συνεχίσει να τρέχει και για την τέταρτη γενιά.
Στη σημερινή εμπορική ζωή της ταχύτητας και της πληροφόρησης η ενοποίηση είναι μια διαρκώς αυξανόμενη τάση. Όπως είπε ο Κυριάκος Δερμάτης «αυτή η ενοποίηση είναι πρωτόγνωρη για τον Ελλαδικό χώρο» ομως σύμφωνα με τη γνώμη του «πολύ πιθανά να ακολουθήσουν πολλές άλλες συγχωνεύσεις στο μέλλον οδηγώντας τον τελικό αριθμό των ναυλομεσιτικών οίκων από 40 ίσως σε 15»
«Αντιληφθήκαμε ότι υπήρχε μεταξύ μας σημαντικά χαμένη ενέργεια, δουλεύοντας παράλληλα και ανταγωνιστικά και έτσι με την συννένωση αυτή η κατασπατάληση πόρων και δυνάμεων θα ελευθερωθεί και θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί παραγωγικότερα για επέκταση και ανάπτυξη προσφέροντας ευρύτερες υπηρεσίες» καταλήγει ο Γιάννης Ν. Κοτζιάς.
Τα δύο γραφεία θα εννοποιήσουν τα ερευνητικά και αναλυτικά τους κέντρα που το καθένα προσεφέρε μέχρι σήμερα σημαντικές αναλύσεις στη ναυτιλιακή και χρηματοοικονομική κοινότητα.
Η ενοποιημένη ομάδα θα αποτελείται πλέον από 15 brokers στην Ελλάδα και 6 στην Κίνα.
Η επίσημη ημέρα έναρξης του νέου εννοποιημένου σχήματος κάτω απο την ίδια στέγη θα είναι η Δευτέρα 14 Μαρτί.
Η N. Cotzias μετά από περίπου 100 χρόνια εγκατάστασής της στον Πειραιά, επάνω στο λιμάνι πάντα στην Ακτή Μιαούλη, θα ανέβει στα Βόρεια της Αθήνας εγκαταλείποντας, όπως πολλοί άλλωστε έπραξαν τελευταία, τον Πειραιά. Η οικογενειακή επιχείρηση θα διατηρήσει τις εκπροσωπήσεις/ Representations μεγάλων ξένων εταιρειών και ναυτιλιακών οίκων προσφέροντας τους την διύσδυση και εισχώρηση στη σημαντική Ελληνική ναυτιλιακή αγορά, διατηρώντας έτσι την επωνυμία των 118 ετών ώστε το «κοντέρ» να συνεχίσει να τρέχει και για την τέταρτη γενιά.
Στη σημερινή εμπορική ζωή της ταχύτητας και της πληροφόρησης η ενοποίηση είναι μια διαρκώς αυξανόμενη τάση. Όπως είπε ο Κυριάκος Δερμάτης «αυτή η ενοποίηση είναι πρωτόγνωρη για τον Ελλαδικό χώρο» ομως σύμφωνα με τη γνώμη του «πολύ πιθανά να ακολουθήσουν πολλές άλλες συγχωνεύσεις στο μέλλον οδηγώντας τον τελικό αριθμό των ναυλομεσιτικών οίκων από 40 ίσως σε 15»
«Αντιληφθήκαμε ότι υπήρχε μεταξύ μας σημαντικά χαμένη ενέργεια, δουλεύοντας παράλληλα και ανταγωνιστικά και έτσι με την συννένωση αυτή η κατασπατάληση πόρων και δυνάμεων θα ελευθερωθεί και θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί παραγωγικότερα για επέκταση και ανάπτυξη προσφέροντας ευρύτερες υπηρεσίες» καταλήγει ο Γιάννης Ν. Κοτζιάς.
Τα δύο γραφεία θα εννοποιήσουν τα ερευνητικά και αναλυτικά τους κέντρα που το καθένα προσεφέρε μέχρι σήμερα σημαντικές αναλύσεις στη ναυτιλιακή και χρηματοοικονομική κοινότητα.
Η ενοποιημένη ομάδα θα αποτελείται πλέον από 15 brokers στην Ελλάδα και 6 στην Κίνα.
Η επίσημη ημέρα έναρξης του νέου εννοποιημένου σχήματος κάτω απο την ίδια στέγη θα είναι η Δευτέρα 14 Μαρτί.
ΑΠΟ-marinews.gr