Η Thenamaris Ships Management συμφερόντων Ντίνου Μαρτίνου και η Evalend Shipping συμφερόντων Κρίτωνα Λεντούδη είναι δύο ακόμα ελληνικές ναυτιλιακές που ανοίγονται στον ταχύτερα αναπτυσσόμενο κλάδο της ποντοπόρου, τα boxships.
Έρχονται να προστεθούν στην μακριά λίστα Ελλήνων εφοπλιστών που χτίζουν μεγάλους στόλους πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προκαλώντας την παντοκρατορία των Γερμανών οι οποίοι ελέγχουν τον μεγαλύτερο εθνικό στόλο.
Η Thenamaris Ships Management υπέγραψε παραγγελίες για δύο πλοία μεταφορικής ικανότητας 4,800 teu στα ναυπηγεία Zhejiang Ouhua Shipbuilding της Κίνας όπως και η Evalend. Εκτιμάται ότι τα πλοία αυτά θα κοστίσουν μεταξύ 57 και 58 εκατομμύρια δολάρια.
Η είδηση έρχεται λίγε ημέρες μετά την γνωστοποίηση από την εισηγμένη Paragon Shipping ου Μιχαηλ Μποντούρογλου για μετατροπή παραγγελίας φορτηγών σε boxships και την υπογραφή συμφωνίας του ομίλου Τσάκου με κορεατική γιάρδα για δύο ακόμα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα boxships αυτού του τύπου που παρήγγειλαν Λεντούδης, Μαρτίνος και Τσάκος, τα widebeam, μπορούν να εξυπηρετήσουν ρηχότερα λιμάνια όπως πολλά που βρίσκονται στη Νότιο Αμερική και Αφρική προορισμοί στους οποίους μεγάλες εταιρείες έχουν αποφασίσει να κερδίσουν μεγάλα μερίδια.
*Η Aθηνά Μαρτίνου μητέρα των ελληνων εφοπλιστών Ντίνου και Θάνου και μητριάρης του ομώνυμου πανίσχυρου ναυτιαλιακού ομίλου κατα τη διάρκεια παρασημοφόρησής της.
Του Γιώργου Γ. Λιάρου
ΑΠΟ-newscode.gr