Την ενεργοποίηση της option για το κτίσιμο 10 ακόμα πλοίων μεταφορικής ικανότητας 18.000 teu έκαστο, εξετάζει σύμφωνα με τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, η Maersk.
Το γεγονός έρχεται να τονώσει την αισιοδοξία εκείνων που προβλέπουν την κάλυψη της ζήτησης από το μελλοντικώς υπερπροσφερόμενο τονάζ, αλλά ταυτόχρονα και την άλλη πλευρά, δηλαδή εκείνη που σημειώνει τους κινδύνους από την ενδεχόμενη υπερπροσφορά.
Όπως και να έχει το πράγμα, τα βιβλία παραγγελιών των ναυπηγικών μονάδων αποτελούν πλέον τη βάση των αναλύσεων και των σεναρίων που εξυφαίνονται ανάλογα την οπτική γωνία που αντιμετωπίζουν οι αναλυτές του τομέα, τα στοιχεία και τα δεδομένα.
Ένα άλλο συμπέρασμα το οποίο αξίζει προσοχής, είναι ότι το “κτίσιμο” της κατηγορίας των μεγάλων σημειώνει πέραν της οικονομίας κλίμακας, την οποία επιδιώκουν οι εταιρείες που παραγγέλνουν τέτοια πλοία, και την αναδιαμόρφωση του χάρτη των λιμένων που θα μπορούν να εξυπηρετούν τα πλοία αυτού του μεγέθους και σε χρόνους ανάλογους των δυνατοτήτων μεταφοράς αυτών των πλοίων.
Για το τελευταίο έχε ξεσπάσει “αθόρυβα” πόλεμος μεταξύ τω εταιριών που παρέχουν υλικά και συστήματα αλλά και ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης ενόψει του ανακαθορισμού από τα λιμάνια του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών υπό το φως τω νέων δεδομένων.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Το γεγονός έρχεται να τονώσει την αισιοδοξία εκείνων που προβλέπουν την κάλυψη της ζήτησης από το μελλοντικώς υπερπροσφερόμενο τονάζ, αλλά ταυτόχρονα και την άλλη πλευρά, δηλαδή εκείνη που σημειώνει τους κινδύνους από την ενδεχόμενη υπερπροσφορά.
Όπως και να έχει το πράγμα, τα βιβλία παραγγελιών των ναυπηγικών μονάδων αποτελούν πλέον τη βάση των αναλύσεων και των σεναρίων που εξυφαίνονται ανάλογα την οπτική γωνία που αντιμετωπίζουν οι αναλυτές του τομέα, τα στοιχεία και τα δεδομένα.
Ένα άλλο συμπέρασμα το οποίο αξίζει προσοχής, είναι ότι το “κτίσιμο” της κατηγορίας των μεγάλων σημειώνει πέραν της οικονομίας κλίμακας, την οποία επιδιώκουν οι εταιρείες που παραγγέλνουν τέτοια πλοία, και την αναδιαμόρφωση του χάρτη των λιμένων που θα μπορούν να εξυπηρετούν τα πλοία αυτού του μεγέθους και σε χρόνους ανάλογους των δυνατοτήτων μεταφοράς αυτών των πλοίων.
Για το τελευταίο έχε ξεσπάσει “αθόρυβα” πόλεμος μεταξύ τω εταιριών που παρέχουν υλικά και συστήματα αλλά και ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης ενόψει του ανακαθορισμού από τα λιμάνια του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών υπό το φως τω νέων δεδομένων.
ΑΠΟ-theseanation.gr