Και αυτή την εβδομάδα η νευρικότητα στη παγκόσμια οικονομία επηρέασε τον τομέα των διαλύσεων αφού επηρεάζει άμεσα τις νομισματικές ισοτιμίες και τις τιμές του σιδήρου και των μη σιδηρούχων μετάλλων (non-ferrous metals). Επίσης και αυτή την εβδομάδα παρατηρήθηκε το φαινόμενο της «σπέκουλας» από τους Cash Buyers, αγοράζοντας σε επίπεδα που απέχουν αρκετά από αυτά που οι τελικοί αγοραστές, End Buyers, είναι διατεθειμένοι να προσφέρουν.
Σαν αποτέλεσμα υπάρχουν περιστατικά όπου κλεισίματα επαναδιαπραγματεύτηκαν η ακυρώθηκαν και μάλιστα κάποια πλοία λόγω αυτών των καθυστερήσεων παρέμειναν παροπλισμένα αφού δεν πρόλαβαν την παλίρροια η αλλάξανε την τοποθεσία παράδοσης. Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 570,017 DWT εκ των οποίων το 36% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 50,5% δεξαμενόπλοια, το 13,5% περίπου αφορούσε MPP’s και Containers.
Στην Ινδία, χωρίς καμιά βελτίωση στην ισοτιμία ρούπια με το δολάριο, και με τις υψηλές τιμές που αγοράστηκαν τα πλοία, αυξάνουν οι περιπτώσεις πλοίων που λόγω των επαναδιαπραγματεύσεων είναι αγκυροβολημένα. Αναμένουμε τις εξελίξεις καθώς δεν υπάρχουν ενθαρρυντικά σημάδια ότι αυτή η κατάσταση θα αλλάξει σύντομα και ενδεχομένως να δούμε και διόρθωση στις τιμές.. Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 495 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Όπως αναφέραμε στην προηγούμενη ανασκόπηση, το Πακιστάν προσπαθώντας να ανταγωνιστεί την Ινδία, πρόσφερε υψηλές τιμές, στις οποίες όμως δεν ανταποκρίθηκαν οι τελικοί αγοραστές με αποτέλεσμα οι Cash Buyers να πουλήσουν με ζημία. Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν ήτανε μειωμένες συγκριτικά με την προηγούμενη εβδομάδα από $ 485 - $ 515 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Όπως και την προηγούμενη εβδομάδα έτσι και αυτή, δεν υπήρξε καθόλου αγοραστικό ενδιαφέρον στο Μπαγκλαντές. Επίσης τα δικαστήρια όρισαν στις 17 του μηνός την ακροαματική διαδικασία για να αποφασίσουν αν θα δοθεί παράταση στη λειτουργία των διαλυτηρίων. Οι τιμές, κυμάνθηκαν από $ 490 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
✏ Η Κίνα, μετά την λήξη των εορταστικών εκδηλώσεων του National October επέστρεψε στην αγορά και ιδιαίτερα τα διαλυτήρια της Νότιας Κίνας καθώς τα διαλυτήρια τις Βόρειας Κίνας δεν έδειξαν κανένα αγοραστικό ενδιαφέρον. Οι τιμές κυμάνθηκαν από $ 430 - $ 450 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
ΑΠΟ-marinews.gr
Source: G.Moundreas S.A.
Σαν αποτέλεσμα υπάρχουν περιστατικά όπου κλεισίματα επαναδιαπραγματεύτηκαν η ακυρώθηκαν και μάλιστα κάποια πλοία λόγω αυτών των καθυστερήσεων παρέμειναν παροπλισμένα αφού δεν πρόλαβαν την παλίρροια η αλλάξανε την τοποθεσία παράδοσης. Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 570,017 DWT εκ των οποίων το 36% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 50,5% δεξαμενόπλοια, το 13,5% περίπου αφορούσε MPP’s και Containers.
Στην Ινδία, χωρίς καμιά βελτίωση στην ισοτιμία ρούπια με το δολάριο, και με τις υψηλές τιμές που αγοράστηκαν τα πλοία, αυξάνουν οι περιπτώσεις πλοίων που λόγω των επαναδιαπραγματεύσεων είναι αγκυροβολημένα. Αναμένουμε τις εξελίξεις καθώς δεν υπάρχουν ενθαρρυντικά σημάδια ότι αυτή η κατάσταση θα αλλάξει σύντομα και ενδεχομένως να δούμε και διόρθωση στις τιμές.. Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 495 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Όπως αναφέραμε στην προηγούμενη ανασκόπηση, το Πακιστάν προσπαθώντας να ανταγωνιστεί την Ινδία, πρόσφερε υψηλές τιμές, στις οποίες όμως δεν ανταποκρίθηκαν οι τελικοί αγοραστές με αποτέλεσμα οι Cash Buyers να πουλήσουν με ζημία. Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν ήτανε μειωμένες συγκριτικά με την προηγούμενη εβδομάδα από $ 485 - $ 515 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Όπως και την προηγούμενη εβδομάδα έτσι και αυτή, δεν υπήρξε καθόλου αγοραστικό ενδιαφέρον στο Μπαγκλαντές. Επίσης τα δικαστήρια όρισαν στις 17 του μηνός την ακροαματική διαδικασία για να αποφασίσουν αν θα δοθεί παράταση στη λειτουργία των διαλυτηρίων. Οι τιμές, κυμάνθηκαν από $ 490 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
✏ Η Κίνα, μετά την λήξη των εορταστικών εκδηλώσεων του National October επέστρεψε στην αγορά και ιδιαίτερα τα διαλυτήρια της Νότιας Κίνας καθώς τα διαλυτήρια τις Βόρειας Κίνας δεν έδειξαν κανένα αγοραστικό ενδιαφέρον. Οι τιμές κυμάνθηκαν από $ 430 - $ 450 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
ΑΠΟ-marinews.gr
Source: G.Moundreas S.A.