Στον τομέα των αγοραπωλησιών, ενώ από πλευράς κλεισιμάτων η εβδομάδα δεν είχε να παρουσιάσει κάτι συνταρακτικό, ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως είχαν οι φήμες για κλεισίματα που λάμβαναν χώρα τα οποία όμως στη συνέχεια διαψεύδονταν. Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε μόνο 4 πράξεις όπου όλες αφορούσαν Panamax. Πιο συγκεκριμένα:
✏ Το ‘VATHY’ 81.297 DWT (2010 – Universal) πουλήθηκε σε Έλληνες στα $ 33 εκ., το ‘MERIAN’ 74.717 DWT (2000 – Hudong) στα $ 17,5 εκ. και το ‘PLEIADES’ 68,962 DWT (1997 – Imabari) στα $13,9 εκ. Και τα 3 Panamax πουλήθηκαν grosso modo σε τιμές ευθυγραμμισμένες με την σημερινή αγορά. Στα παλαιότερα Panamax, το ‘BIG WAVE’ 69.346 DWT (1989 – Hashihama) πουλήθηκε λίγο πιο πάνω από $ 8 εκ. όπου εδώ διαπιστώνουμε σημαντική διόρθωση στην τιμή αν συγκριθεί με το ενός χρόνου νεότερο αλλά Κορεάτικο ‘TRIDENT ENDEAVOR’ 68,788 DWT (1990 – HHI) to το οποίο προ 2 μηνών περίπου πουλήθηκε στα $ 10,9 εκ. Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα VLCC’s, το ‘EAGLE VALENCIA’ 306.999 DWT (2005 – Samsung) έκλεισε στα $ 53.00 εκ..
✏ Στα AFRAMAX, το ‘SALI’ 110.461 DWT (1994 – 3 Maj), πουλήθηκε στα $ 11 εκ..
✏ Στα HANDYSIZE, το ‘DAI VIET’ 37.432 DWT (2005 – Hyundai Mipo) αγοράστηκε στα $ 21,7 εκ.
ΠΗΓΗ: G.Moundreas S.A.
ΑΠΟ-marinews.gr