Την απόφασή της να κινηθεί νομικά κατά κοινοπραξίας τραπεζών και να διεκδικήσει ποσό 728 εκατ. δολαρίων, για τις ζημιές που όπως υποστηρίζει υπέστη από σχετικές αποφάσεις, εξέφρασε η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Κύπρου, Ocean Tankers Holdings.
Όπως επισημαίνει η εταιρεία «η κίνηση των τραπεζών για μη περαιτέρω στήριξη, της εταιρείας, βρίσκει το δ.σ. εντελώς αντίθετο και με βάση τις όλες δεσμεύσεις και υποσχέσεις των τραπεζών που απορρέουν από τη γραπτή συμφωνία της 21ης Απριλίου 2011, το δ.σ της εταιρείας βάσει των προηγούμενων ανακοινώσεων, αποφάσισε όπως αναλάβει νομικά μέτρα για υπεράσπιση των συμφερόντων της τόσο στην Κύπρο όσο και στο Λονδίνο, κατά παντός υπευθύνου, και εκτός από την υπεράσπιση των συμφερόντων της να προβεί και σε ανταγωγές για ζημίες που απορρέουν από τις κινήσεις των τραπεζών της τάξης των 728 εκατ. δολαρίων.
Η Ocean Tankers σημειώνει ότι «εντελώς ξαφνικά και παρά τις βεβαιώσεις και συνεχείς υποσχέσεις τους και εντελώς απρόκλητα και απροειδοποίητα, ξεγέλασαν την εταιρεία, για άγνωστους λόγους, κατά πάσα πιθανότητα λόγω της αδυναμίας τους να συμφωνήσουν μεταξύ τους, λόγω και των διεθνών προβλημάτων στο τραπεζικό σύστημα και παρόλο που οι περισσότερες πρόνοιες της συμφωνίας 21 Απριλίου 2011 είχαν εν τω μεταξύ εκπληρωθεί, τερμάτισαν τη στήριξη τους προς την εταιρεία και άρχισαν τη κατάσχεση των δεξαμενόπλοιων της εταιρείας, εκμεταλλευόμενες σχετικές πρόνοιες, προηγούμενων συμφωνιών και αγνοώντας παντελώς και μη αναφέροντας καν στο δικαστήριο και αποκρύβοντας την τελευταία συμφωνία και υπόσχεση τους για στήριξη της εταιρείας στις 21/4/2011».
Ταυτόχρονα σημειώνει ότι: «Κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων με τις τράπεζες, η εταιρεία δεν έμεινε απαθής περιμένοντας βοήθεια μόνο από τις τράπεζες, αλλά παράλληλα βρήκε τέσσερις επενδυτές οι οποίοι ήταν διαθέσιμοι να επενδύσουν στην εταιρεία 10 εκατ. δολάρια.
Η αντίδραση των τραπεζών ήταν μεν θετική, όμως είπαν στην εταιρεία να περιμένουμε να στηρίξουν πρώτα αυτές την εταιρεία μέχρι να επιτευχθεί σταθερή οικονομική ρευστότητα και μετά αυτές θα μιλήσουν με τους επενδυτές για την επικείμενη αναδιάρθρωση του δανεισμού».
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
ΑΠΟ-marinews.gr