Η περιφέρεια του Αιγαίου έκανε πρόταση στο αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας σχετικά με την αποκατάσταση των ενδονησιωτικών συγκοινωνιακό πλωτών και όχι μόνο αναγκών.
Το βασικό πλαίσιο, σύμφωνα με πρώτες εκτιμήσεις, φαίνεται να στηρίζεται σε παλαιότερες, επικαιροποιημένες κατά καιρούς, μελέτες για τις ενδονησιωτικές ακτοπλοϊκές συνδέσεις θέτοντας όμως στο επίκεντρο, εκείνες της μικρής κλίμακας «πορθμειακού χαρακτήρα» με χρηματοδοτική στήριξη από ΕΣΠΑ και ΣΔΙΤ.
Στο παρελθόν μάλιστα είχαν διεξαχθεί αρκετές συζητήσεις για τις ενδονησιωτικές συνδέσεις, τις κύριες και μη γραμμές, τους κυκλικούς τοπικούς πλόες και όχι μόνο.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε δημοσίευμά του το Kykladesnews.gr σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Περιφέρειας, ανάμεσα στα οφέλη από την εκπόνηση ενός τέτοιου σχεδίου συγκαταλέγονται επιπλέον:
Η ουσιαστική αντιμετώπιση της μείωσης των δρομολογίων κατά τους χειμερινούς μήνες και η εξασφάλιση επαρκούς ενδοεπικοινωνίας μεταξύ όλων των νησιών ακόμη και των μικρότερων.
Η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους νησιώτες, αλλά και στους επισκέπτες (σε τομείς όπως η υγεία), μειώνοντας έτσι το χρηματικό, αλλά και το κόστος σε χρόνο που δαπανάται για τη μετάβαση στα μεγαλύτερα νησιά και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, καθώς δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες να επιλέγουν ως προορισμούς τα νησιά και κατά τους χειμερινούς μήνες.
Η αξιοποίηση των διεθνών αεροδρομίων Θήρας και Μυκόνου, αλλά και των 4 άλλων (Μήλου-Πάρου-Νάξου-Σύρου) από τα γειτονικά νησιά.
Η μείωση του χρόνου και του κόστους μεταφοράς επιβατών και αγαθών.
ΑΠΟ-newsbomb.gr
Το βασικό πλαίσιο, σύμφωνα με πρώτες εκτιμήσεις, φαίνεται να στηρίζεται σε παλαιότερες, επικαιροποιημένες κατά καιρούς, μελέτες για τις ενδονησιωτικές ακτοπλοϊκές συνδέσεις θέτοντας όμως στο επίκεντρο, εκείνες της μικρής κλίμακας «πορθμειακού χαρακτήρα» με χρηματοδοτική στήριξη από ΕΣΠΑ και ΣΔΙΤ.
Στο παρελθόν μάλιστα είχαν διεξαχθεί αρκετές συζητήσεις για τις ενδονησιωτικές συνδέσεις, τις κύριες και μη γραμμές, τους κυκλικούς τοπικούς πλόες και όχι μόνο.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε δημοσίευμά του το Kykladesnews.gr σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Περιφέρειας, ανάμεσα στα οφέλη από την εκπόνηση ενός τέτοιου σχεδίου συγκαταλέγονται επιπλέον:
Η ουσιαστική αντιμετώπιση της μείωσης των δρομολογίων κατά τους χειμερινούς μήνες και η εξασφάλιση επαρκούς ενδοεπικοινωνίας μεταξύ όλων των νησιών ακόμη και των μικρότερων.
Η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους νησιώτες, αλλά και στους επισκέπτες (σε τομείς όπως η υγεία), μειώνοντας έτσι το χρηματικό, αλλά και το κόστος σε χρόνο που δαπανάται για τη μετάβαση στα μεγαλύτερα νησιά και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, καθώς δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες να επιλέγουν ως προορισμούς τα νησιά και κατά τους χειμερινούς μήνες.
Η αξιοποίηση των διεθνών αεροδρομίων Θήρας και Μυκόνου, αλλά και των 4 άλλων (Μήλου-Πάρου-Νάξου-Σύρου) από τα γειτονικά νησιά.
Η μείωση του χρόνου και του κόστους μεταφοράς επιβατών και αγαθών.
ΑΠΟ-newsbomb.gr