Και μέσα στην πολιτική και οικονομική αβεβαιότητα, που κατακλύζει τα πάντα πλάκωσαν και οι Κορεάτες. Χωρίς να "δειλιάσουν" από την ακυβερνησία και την εικόνα χώρας στα πρόθυρα Εμφυλίου, που μεταδίδουν κάποια ξένα Μέσα, ήρθαν στην Αθήνα και υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας με το Χ.Α.
Στόχος να διερευνηθούν τα περιθώρια εισαγωγής και παράλληλης διαπραγμάτευσης σε Αθήνα και Σεούλ ελληνόκτητων εταιρειών ποντοπόρου ναυτιλίας και δευτερευόντως ενέργειας.
Στόχος να διερευνηθούν τα περιθώρια εισαγωγής και παράλληλης διαπραγμάτευσης σε Αθήνα και Σεούλ ελληνόκτητων εταιρειών ποντοπόρου ναυτιλίας και δευτερευόντως ενέργειας.
Και όχι μόνο υπέγραψαν το Μνημόνιο, αλλά είχαν εν συνεχεία ραντεβού με εκπροσώπους ναυτιλιακών εταιρειών. Γιατί τέτοια πρεμούρα; Επειδή τα ναυπηγεία τους αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό από τα αντίστοιχα της Κίνας στις παραγγελίες νέων πλοίων από Έλληνες εφοπλιστές.
Προκειμένου λοιπόν να εξασφαλίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των Κινέζων ανοίγουν την αγορά τους και προσφέρουν δυνατότητα άντλησης κεφαλαίων στις ελληνικές ή ελληνόκτητες εταιρείες ποντοπόρου Ναυτιλίας.
Δεν ξέρουμε αν το βάθος των αγορών Αθήνας και Σεούλ είναι ικανό ώστε να προσελκύσει εταιρείες της ποντοπόρου ναυτιλίας για να αντλήσουν κεφάλαια. Δεν ξέρουμε επίσης, αν πρόκειται για πολιτική της Ν. Κορέας που θα συνοδευτεί και από παροχή άλλων κινήτρων, αλλά για μια πρωτοβουλία του διευθύνοντος συμβούλου και προέδρου του Χρηματιστηρίου της κ. Bong Soo Kim.
Υποψιαζόμαστε, όμως, ότι αν το κυνηγήσουμε η συνεργασία με το Χρηματιστήριο της Κορέας θα ανοίξει δρόμους. Για αυτούς, για την ελληνική ναυτιλία αλλά και για το Χ.Α, που αναζητεί εναλλακτική στρατηγική ανάπτυξης. Αρκεί να καταλάβουμε τι είδαν οι Κορεάτες στην Ελλάδα, που εμείς αρνούμαστε επί χρόνια να το δούμε…
ΠΗΓΗ: portnet.gr