Συμφωνία για τη χρηματοδότηση τριών νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με option για άλλα τρία υπέγραψε η Costamare. Παράλληλα, αγόρασε τρία πλοία second hand, επενδύοντας συνολικά 310 εκατ. δολ.
Το αξιοσημείωτο είναι ότι οι συμφωνίες χρηματοδότησης έγιναν με δύο κινεζικές τράπεζες και την DNV Nor.
Με την αγορά των τριών μεταχειρισμένων containerships η εταιρεία έχει αποκτήσει 10 πλοία συνολικά, τους τέσσερις τελευταίους μήνες, αυξάνοντας τη μεταφορική ικανότητα του στόλου κατά 45.000 TEU.
Η Costamare, ανακοίνωσε, χθες, ότι ολοκλήρωσε τις συμφωνίες για τη χρηματοδότηση κατασκευής τριών containerships, στα ναυπηγεία Shanghai Jiangnan Changxing Heavy Industry, της Κίνας.
Πρόκειται για τρία πλοία μεταφορικής ικανότητας 9.000 TEU το καθένα, έναντι συνολικού τιμήματος 285 εκατ. δολ.
Η τιμή κατασκευής ανά πλοίο είναι 95,08 εκατ. δολ. και θα παραδοθούν το διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου 2013 και Ιανουαρίου 2014.
Για τα συγκεκριμένα πλοία, η Costamare έχει ήδη συνάψει συμφωνίες χρονοναύλωσης με την MSC, διάρκειας δέκα ετών, με ημερήσια ναύλο για το κάθε πλοίο 43.000 δολ.
Στο εννεάμηνο
Στο εννεάμηνο του 2010, η Costamare παρουσίασε έσοδα ύψους 267,46 εκατ. δολ., έναντι 305,01 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και κέρδη 69,42 εκατ. δολ. έναντι 94,32 εκατ. δολ. το εννεάμηνο του 2009, ενώ στο τρίτο τρίμηνο του 2010 τα έσοδα της ανήλθαν στα 88,6 εκατ. δολ., έναντι 97,15 το 2009 και τα κέρδη στα 23,78 εκατ. δολ., έναντι 24,05 εκατ. δολ. την ίδια περίοδο το 2009.
Η εταιρεία ελέγχει ένα στόλο από 51 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 256.972 TEU.
Απο το - http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&contentid=14028