Ερώτηση προς Υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, κ. Γιάννη Διαμαντίδη κατέθεσε ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λασιθίου, με θέμα «Πολλά τα ερωτήματα για τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου»
Ειδικότερα αναφέρει:
«Κύριε Υπουργέ,
Πρόσφατα είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ τα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου (Ο.Λ.Η) και να συνομιλήσω τόσο με τον Πρόεδρο του Δ.Σ του Ο.Λ.Η, όσο και με το διευθύνοντα σύμβουλό του.
Από την παραπάνω συνάντηση και την ενημέρωση την οποία έλαβα, διαπίστωσα ότι ο εν λόγω οργανισμός αντιμετωπίζει σοβαρότατες ελλείψεις προσωπικού, ενώ χρήζει και γενικότερης ενίσχυσης. Άλλωστε είναι αναμφισβήτητο ότι η Κρήτη έχει τη δυνατότητα και μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο τόσο σε ζητήματα εμπορευματικής κίνησης, όσο και στην κρουαζιέρα.
Γεγονός το οποίο το είχε αντιληφθεί η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας , κληροδοτώντας σας τη Σύμβαση «Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Αξιοποίησης των ακινήτων του Λιμένα Σκαφών Αναψυχής του Θαλασσίου Μετώπου των Σταθμών Κρουαζιέρας και Ακτοπλοΐας στο Λιμένα Ηρακλείου Κρήτης», προϋπολογισμού 70 εκατομμυρίων ευρώ ˙ σύμβαση, όμως, η οποία ματαιώθηκε λόγω καθυστέρησης του ορισμού των νέων διοικήσεων λιμένων.
Παράλληλα πολλά ακούμε για την κυβερνητική πρόθεση εξορθολογισμού των λιμανιών της πατρίδας μας, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε τι και πως, αλλά και που εντάσσεται ο Ο.Λ.Η. Διότι το μόνο που κάνει η Κυβέρνηση έως τώρα, είναι η επανάληψη του οράματος για το Αττικό Λιμενικό Σύστημα το οποίο και πάλι αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι του αναπτυξιακού μας σχεδιασμού επί Νέας Δημοκρατίας.
Σχεδιασμός τον οποίο ενστερνίστηκε και το Πα.Σο.Κ, αδυνατώντας προφανώς να παραγνωρίσει τα πολλαπλά του οφέλη, χωρίς, όμως, να κουνιέται φύλλο», παρά το γεγονός ότι και πάλι κληροδοτήσαμε στη σημερινή Κυβέρνηση ένα έτοιμο σχέδιο και παρά τα αναμφισβήτητα οικονομικά –και όχι μόνο- κέρδη από την υλοποίησή του.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. Υπουργός:
- Σκοπεύετε να ενισχύσετε τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου με μετατάξεις από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα;
- Αντιλαμβάνεστε τις επιπτώσεις της ματαίωσης της υπογραφής της αναφερθεί-σας σύμβασης για το λιμάνι του Ηρακλείου; Τι προτίθεστε να κάνετε για αυτό;
- Που εντάσσεται το λιμάνι του Ηρακλείου στο γενικότερο σχεδιασμό σας; Πιστεύετε ή όχι, ότι θα μπορούσε να αποτελεί συνολικότερα η Κρήτη –λόγω της σπουδαιότητας, αλλά και της προοπτικής της- αυτόνομη οντότητα;»
ΑΠΟ-marinews.gr
Ειδικότερα αναφέρει:
«Κύριε Υπουργέ,
Πρόσφατα είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ τα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου (Ο.Λ.Η) και να συνομιλήσω τόσο με τον Πρόεδρο του Δ.Σ του Ο.Λ.Η, όσο και με το διευθύνοντα σύμβουλό του.
Από την παραπάνω συνάντηση και την ενημέρωση την οποία έλαβα, διαπίστωσα ότι ο εν λόγω οργανισμός αντιμετωπίζει σοβαρότατες ελλείψεις προσωπικού, ενώ χρήζει και γενικότερης ενίσχυσης. Άλλωστε είναι αναμφισβήτητο ότι η Κρήτη έχει τη δυνατότητα και μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο τόσο σε ζητήματα εμπορευματικής κίνησης, όσο και στην κρουαζιέρα.
Γεγονός το οποίο το είχε αντιληφθεί η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας , κληροδοτώντας σας τη Σύμβαση «Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Αξιοποίησης των ακινήτων του Λιμένα Σκαφών Αναψυχής του Θαλασσίου Μετώπου των Σταθμών Κρουαζιέρας και Ακτοπλοΐας στο Λιμένα Ηρακλείου Κρήτης», προϋπολογισμού 70 εκατομμυρίων ευρώ ˙ σύμβαση, όμως, η οποία ματαιώθηκε λόγω καθυστέρησης του ορισμού των νέων διοικήσεων λιμένων.
Παράλληλα πολλά ακούμε για την κυβερνητική πρόθεση εξορθολογισμού των λιμανιών της πατρίδας μας, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε τι και πως, αλλά και που εντάσσεται ο Ο.Λ.Η. Διότι το μόνο που κάνει η Κυβέρνηση έως τώρα, είναι η επανάληψη του οράματος για το Αττικό Λιμενικό Σύστημα το οποίο και πάλι αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι του αναπτυξιακού μας σχεδιασμού επί Νέας Δημοκρατίας.
Σχεδιασμός τον οποίο ενστερνίστηκε και το Πα.Σο.Κ, αδυνατώντας προφανώς να παραγνωρίσει τα πολλαπλά του οφέλη, χωρίς, όμως, να κουνιέται φύλλο», παρά το γεγονός ότι και πάλι κληροδοτήσαμε στη σημερινή Κυβέρνηση ένα έτοιμο σχέδιο και παρά τα αναμφισβήτητα οικονομικά –και όχι μόνο- κέρδη από την υλοποίησή του.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. Υπουργός:
- Σκοπεύετε να ενισχύσετε τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου με μετατάξεις από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα;
- Αντιλαμβάνεστε τις επιπτώσεις της ματαίωσης της υπογραφής της αναφερθεί-σας σύμβασης για το λιμάνι του Ηρακλείου; Τι προτίθεστε να κάνετε για αυτό;
- Που εντάσσεται το λιμάνι του Ηρακλείου στο γενικότερο σχεδιασμό σας; Πιστεύετε ή όχι, ότι θα μπορούσε να αποτελεί συνολικότερα η Κρήτη –λόγω της σπουδαιότητας, αλλά και της προοπτικής της- αυτόνομη οντότητα;»
ΑΠΟ-marinews.gr