Αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ, αποτελούμενη από τους κ.κ. Νίκο Παππά – Πρόεδρο/Επίτιμο Αρχηγό Ναυτικού, Βασίλη Παπαγεωργίου - Αντιπρόεδρο, Γιώργο Βερνίκο - Αντιπρόεδρο και Γεώργιο Γράτσο - Μέλος Δ.Σ./Πρόεδρο Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, επισκέφτηκαν τον Υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, κον Γιάννη Διαμαντίδη, προκειμένου να τον ενημερώσουν για την πορεία του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ και τη σημασία που έχει η ύπαρξή του για τη ελληνική ναυτιλιακή υποδομή.
Πιο συγκεκριμένα τονίστηκε ότι από την πλευρά του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να προσαρμοστεί στις αυξημένες ποιοτικές απαιτήσεις της οδηγίας 391/2009 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία εξεδόθη τον Απρίλιο του 2009, περιλαμβανομένης και σχετικής συνεργασίας με τους Lloyd’s Register, προκειμένου να υπάρχει η πλήρη εναρμόνιση με τη σχετική οδηγία. Οι σχετικές διαδικασίες όμως, για να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, απαιτούν αντίστοιχη πολιτική βούληση και την υποστήριξη των αρμοδίων Υπηρεσιών των εμπλεκόμενων Υπουργείων.
Τονίστηκε ότι αν δεν ληφθεί άμεσα πολιτική πρωτοβουλία ώστε ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ, που υπηρετεί την ελληνική ναυτιλία από το 1919, να έχει τη δυνατότητα να επιθεωρεί τα πλοία εθνικής νομοθεσίας και να τα πιστοποιεί, αυτός θα αναγκαστεί να διακόψει τη λειτουργία του. Θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και ενδεικτικό των πολλαπλών αγκυλώσεων και αδυναμιών μας, η χώρα με τη μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο ν’ αδυνατεί να στηρίξει το δικό της Νηογνώμονα.
ΑΠΟ-marinews.gr
Πιο συγκεκριμένα τονίστηκε ότι από την πλευρά του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να προσαρμοστεί στις αυξημένες ποιοτικές απαιτήσεις της οδηγίας 391/2009 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία εξεδόθη τον Απρίλιο του 2009, περιλαμβανομένης και σχετικής συνεργασίας με τους Lloyd’s Register, προκειμένου να υπάρχει η πλήρη εναρμόνιση με τη σχετική οδηγία. Οι σχετικές διαδικασίες όμως, για να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, απαιτούν αντίστοιχη πολιτική βούληση και την υποστήριξη των αρμοδίων Υπηρεσιών των εμπλεκόμενων Υπουργείων.
Τονίστηκε ότι αν δεν ληφθεί άμεσα πολιτική πρωτοβουλία ώστε ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ, που υπηρετεί την ελληνική ναυτιλία από το 1919, να έχει τη δυνατότητα να επιθεωρεί τα πλοία εθνικής νομοθεσίας και να τα πιστοποιεί, αυτός θα αναγκαστεί να διακόψει τη λειτουργία του. Θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και ενδεικτικό των πολλαπλών αγκυλώσεων και αδυναμιών μας, η χώρα με τη μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο ν’ αδυνατεί να στηρίξει το δικό της Νηογνώμονα.
ΑΠΟ-marinews.gr