Η κυβέρνηση αποκλείει κάθε μείωση του ΦΠΑ στα εισιτήρια των πλοίων της ακτοπλοΐας.
Κύκλοι του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων σχολιάζοντας χθες την επιστολή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας στο υπουργείο Οικονομικών -με την οποία ζητούσε την ελάφρυνση των εισιτηρίων από τα τέλη υπέρ τρίτων- σχολίαζαν ότι δεν υπάρχει καμία σκέψη να μειωθεί ο ΦΠΑ.
Από εκεί και πέρα πρόθεση του ΥΘΥΝΑΛ είναι, σχετικά σύντομα, να προωθηθεί ρύθμιση ώστε να απαλλαγούν τα εισιτήρια της ακτοπλοΐας από τα δικαιώματα υπέρ των λεμβούχων και των αχθοφόρων τα οποία όντως αναγνωρίζεται ότι δεν είναι ανταποδοτικά.
Οι ίδιες πηγές απέκλειαν επίσης κάθε ενδεχόμενο κατάργησης άλλων τελών όπως το υπέρ ΝΑΤ Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων ή ο επίναυλος από τον οποίο χρηματοδοτείται ένα μέρος των επιδοτήσεων για τη δρομολόγηση πλοίων στις άγονες γραμμές. Ειδικά όσον αφορά τον επίναυλο σημείωναν ότι δίνεται συνεχώς ένας αγώνας δρόμου ώστε να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα κονδύλια από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Μείωση
Στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών έλεγαν χθες ότι η κατάργηση των δικαιωμάτων των λεμβούχων και των αχθοφόρων θα επιφέρουν στα εισιτήρια των πλοίων μία μείωση μικρότερη των δύο ευρώ κάτι το οποίο δεν αποτελεί σημαντική διαφορά ούτε για τις ίδιες ούτε για τους επιβάτες σε αυτή την οικονομική συγκυρία.
Υπολογίζεται από τις διοικήσεις των επιχειρήσεων ότι φέτος θα παρατηρηθεί μέση μείωση της τάξης του 7% στην επιβατική κίνηση γεγονός το οποίο θα επιδεινώσει περαιτέρω την κατάστασή τους. Αν για το 2010 οι ζημιές στο σύνολο της ακτοπλοϊκής αγοράς το 2010 έφθασαν τα 200 εκατ. ευρώ, για το 2011 υπολογίζονται πολύ υψηλότερες καθώς έχει παράλληλα αυξηθεί το κόστος των καυσίμων.
ΑΠΟ-marinews.gr ΠΗΓΗ: Ημερησία
Κύκλοι του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων σχολιάζοντας χθες την επιστολή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας στο υπουργείο Οικονομικών -με την οποία ζητούσε την ελάφρυνση των εισιτηρίων από τα τέλη υπέρ τρίτων- σχολίαζαν ότι δεν υπάρχει καμία σκέψη να μειωθεί ο ΦΠΑ.
Από εκεί και πέρα πρόθεση του ΥΘΥΝΑΛ είναι, σχετικά σύντομα, να προωθηθεί ρύθμιση ώστε να απαλλαγούν τα εισιτήρια της ακτοπλοΐας από τα δικαιώματα υπέρ των λεμβούχων και των αχθοφόρων τα οποία όντως αναγνωρίζεται ότι δεν είναι ανταποδοτικά.
Οι ίδιες πηγές απέκλειαν επίσης κάθε ενδεχόμενο κατάργησης άλλων τελών όπως το υπέρ ΝΑΤ Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων ή ο επίναυλος από τον οποίο χρηματοδοτείται ένα μέρος των επιδοτήσεων για τη δρομολόγηση πλοίων στις άγονες γραμμές. Ειδικά όσον αφορά τον επίναυλο σημείωναν ότι δίνεται συνεχώς ένας αγώνας δρόμου ώστε να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα κονδύλια από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Μείωση
Στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών έλεγαν χθες ότι η κατάργηση των δικαιωμάτων των λεμβούχων και των αχθοφόρων θα επιφέρουν στα εισιτήρια των πλοίων μία μείωση μικρότερη των δύο ευρώ κάτι το οποίο δεν αποτελεί σημαντική διαφορά ούτε για τις ίδιες ούτε για τους επιβάτες σε αυτή την οικονομική συγκυρία.
Υπολογίζεται από τις διοικήσεις των επιχειρήσεων ότι φέτος θα παρατηρηθεί μέση μείωση της τάξης του 7% στην επιβατική κίνηση γεγονός το οποίο θα επιδεινώσει περαιτέρω την κατάστασή τους. Αν για το 2010 οι ζημιές στο σύνολο της ακτοπλοϊκής αγοράς το 2010 έφθασαν τα 200 εκατ. ευρώ, για το 2011 υπολογίζονται πολύ υψηλότερες καθώς έχει παράλληλα αυξηθεί το κόστος των καυσίμων.
ΑΠΟ-marinews.gr ΠΗΓΗ: Ημερησία