Στα 300 εκατομμύρια δολάρια έκλεισε το κάθε ένα από τα 3 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου που παρήγγειλε στην Hyundai Heavy Industries ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου. Συνολικά δηλαδή θα καταβάλει 600 εκατ. και εάν εξασκήσει και την option για ένα ακόμα η αξία της επένδυσης θα ανέλθει στα 900 εκατ.
Υπενθυμίζεται πως το newscode.gr από την Τρίτη 31 Μαΐου έχει αποκαλύψει το τεράστιο αυτό άνοιγμα του Έλληνα εφοπλιστή ο οποίος είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στ δεξαμενόπλοια παγκοσμίως ενώ την εποχή αυτή χτυπά μεγάλες δουλειές της Gazprom. Το ακριβές όμως τίμημα δεν είχε γίνει γνωστό. Σημειώνεται ότι ο συγκεκριμένος κλάδος καταγράφει έντονα αναπτυξιακούς ρυθμούς καθώς η παγκόσμια αγορά στρέφεται προς εναλλακτικές μορφές ενέργειας μετά και την πυρηνική καταστροφή στη Φουκουσίμα.
Επιπλέον μεγάλες πετρελαϊκές επιχειρήσεις όπως η Gazprom επιχειρούν να κλείσουν μακροχρόνιες μισθώσεις για την μεταφορά της παραγωγής τους στις διεθνείς αγορές δημιουργώντας μεγάλη ζήτηση για τέτοια πλοία. Με δεδομένο πως ο αριθμός των πλοίων παγκοσμίως είναι περιορισμένος και οι νέες παραγγελίες λίγες, εκτιμάται πως αποτελούν μια από τις καλύτερες επενδύσεις αυτή την περίοδο. Θα πρέπει να τονιστεί πάντως πως το κόστος των πλοίων αυτών είναι σημαντικά υψηλότερο από αυτό των απλών δεξαμενοπλοίων λόγω των ειδικών προδιαγραφών, γεγονός που διευκολύνει την επικράτηση των ισχυρότερων μόνο εφοπλιστών που διαθέτουν την κεφαλαιακή επάρκεια για τις επενδύσει αυτές.
ΑΠΟ-newscode.gr
Υπενθυμίζεται πως το newscode.gr από την Τρίτη 31 Μαΐου έχει αποκαλύψει το τεράστιο αυτό άνοιγμα του Έλληνα εφοπλιστή ο οποίος είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στ δεξαμενόπλοια παγκοσμίως ενώ την εποχή αυτή χτυπά μεγάλες δουλειές της Gazprom. Το ακριβές όμως τίμημα δεν είχε γίνει γνωστό. Σημειώνεται ότι ο συγκεκριμένος κλάδος καταγράφει έντονα αναπτυξιακούς ρυθμούς καθώς η παγκόσμια αγορά στρέφεται προς εναλλακτικές μορφές ενέργειας μετά και την πυρηνική καταστροφή στη Φουκουσίμα.
Επιπλέον μεγάλες πετρελαϊκές επιχειρήσεις όπως η Gazprom επιχειρούν να κλείσουν μακροχρόνιες μισθώσεις για την μεταφορά της παραγωγής τους στις διεθνείς αγορές δημιουργώντας μεγάλη ζήτηση για τέτοια πλοία. Με δεδομένο πως ο αριθμός των πλοίων παγκοσμίως είναι περιορισμένος και οι νέες παραγγελίες λίγες, εκτιμάται πως αποτελούν μια από τις καλύτερες επενδύσεις αυτή την περίοδο. Θα πρέπει να τονιστεί πάντως πως το κόστος των πλοίων αυτών είναι σημαντικά υψηλότερο από αυτό των απλών δεξαμενοπλοίων λόγω των ειδικών προδιαγραφών, γεγονός που διευκολύνει την επικράτηση των ισχυρότερων μόνο εφοπλιστών που διαθέτουν την κεφαλαιακή επάρκεια για τις επενδύσει αυτές.
ΑΠΟ-newscode.gr