Σε χαμηλά επίπεδα κινήθηκαν και αυτή την εβδομάδα οι αγοραπωλησίες αλλά με αρκετές διαπραγματεύσεις να βρίσκονται σε εξέλιξη τόσο στον τομέα των πλοίων ξηρού φορτίου όσο και των δεξαμενόπλοιων.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε μόνο 4 πράξεις που αφορούσαν 1 Handymax και 3 Handysizes.
Πιο συγκεκριμένα:
✏ Το vintage Handymax ‘OCEAN WIND’ 38.306 DWT (1983 – Oshima) πουλήθηκε σε Κινέζους στα $ 4,5 εκ. τιμή σε επίπεδα αγοράς καθώς αντίστοιχα πλοία του ’84 με καλύτερα θέση S/S και D/D πουλήθηκαν πρόσφατα περίπου στα $ 5 εκ.
✏ Τα Handysizes ‘STX QUEENSLAND’ 33.720 DWT και ‘STX PIONEER’ 33.733 DWT (2005 – Shin Kochi) πουλήθηκαν en block στην τιμή των $ 19,5 εκ. έκαστο, σηματοδοτώντας μία διόρθωση τιμής περίπου 15% προς τα κάτω καθώς προ διμήνου το ενός χρόνου νεότερο ‘CLIPPER KIKUSHIO’ 32,317 DWT (2006 - KANDA KAWAJIRI) έκλεισε στα $ 23,5 εκ. Το ‘NEW ACCORD’ 27.359 DWT (1996 – Korea) αγοράστηκε από Έλληνες στα $ 10,5 εκ
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα VLCC’s, το ‘CHIOS’ 301.824 DWT (1993 – HHI) πουλήθηκε σε Storage Buyers στα $ 25.00 εκ.
✏ Στα AFRAMAX, το ‘OCEAN LADY’ 105.579 DWT (2002 – Sumitomo), πουλήθηκε στα $ 22 εκ. και το ‘ESTEEM GRANDEUR’ 105.426 DWT (1997 – Namura) πέρασε στην Polembros στα $ 12,1 εκ.
✏ Στα PANAMAX, το ‘FR8 REFINAMAR’ 70.312 DWT (2004 – Daewoo) αγοράστηκε στα $ 27 εκ.
Ανάλυση
G.Moundreas SA