Έντονο πόλεμο τιμών βλέπει στις γραμμές Ασίας- Ευρώπης η Alphaliner, για το 2012 επισημαίνοντας πως οι νέες συμμαχίες αντί να ομαλοποιήσουν την κατάσταση, θα επιφέρουν νέα αναστάτωση και θα οξύνουν τον ανταγωνισμό, μεταξύ των μεγάλων εταιρειών.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της, ο εξορθολογισμός θα αργήσει να επέλθει καθώς οι εταιρείες προς το παρόν όχι μόνο δεν μετακινούν πλοία ώστε να μειώσουν την πλεονάζουσα χωρητικότητα, αλλά αντίθετα είναι έτοιμες να παραλάβουν νέα πλοία.
Η G6 θα παραλάβει 18 μεταξύ 10-13.000 teu έκαστο, ενώ η MSC-CMA CGM 20 μεταξύ 13-16.000 teu.
Πέραν αυτών θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και όσα πρόκειται να παραλάβει η Maesrk.
H κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο με την ανακοίνωση της Evergreen να συμμετάσχει στην CKYH να ενώσει δηλαδή τις δυνάμεις της μαζί με τις Cosco Container Line, K Line, Yang Ming και Hanjin Shipping.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο ναύλος μεταφοράς ενός teu στην γραμμή Ασίας Ευρώπης, από 1.400 δολ. που ήταν στις αρχές του '11, σήμερα μπορεί να εξασφαλισθεί στα 500 δολάρια.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Σύμφωνα με τους αναλυτές της, ο εξορθολογισμός θα αργήσει να επέλθει καθώς οι εταιρείες προς το παρόν όχι μόνο δεν μετακινούν πλοία ώστε να μειώσουν την πλεονάζουσα χωρητικότητα, αλλά αντίθετα είναι έτοιμες να παραλάβουν νέα πλοία.
Η G6 θα παραλάβει 18 μεταξύ 10-13.000 teu έκαστο, ενώ η MSC-CMA CGM 20 μεταξύ 13-16.000 teu.
Πέραν αυτών θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και όσα πρόκειται να παραλάβει η Maesrk.
H κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο με την ανακοίνωση της Evergreen να συμμετάσχει στην CKYH να ενώσει δηλαδή τις δυνάμεις της μαζί με τις Cosco Container Line, K Line, Yang Ming και Hanjin Shipping.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο ναύλος μεταφοράς ενός teu στην γραμμή Ασίας Ευρώπης, από 1.400 δολ. που ήταν στις αρχές του '11, σήμερα μπορεί να εξασφαλισθεί στα 500 δολάρια.
ΑΠΟ-theseanation.gr