H τραπεζική κρίση στην Ευρώπη θα περιορίσει τα ναυπηγικά προγράμματα της παγκόσμιας ναυτιλίας.
Αυτό αναφέρει η Deutsche Bank, η οποία για φέτος προβλέπει οι παραγγελίες να υποχωρήσουν κατά 10% στα 47 εκ. dwt, μετά από μία ακόμη πιο δραματική υποχώρηση κατά 35% το 2011.
Στα δεξαμενόπλοια η κάμψη νέων παραγγελιών εκτιμάται στα 11% ενώ το υψηλότερο ποσοστό μείωσης θα καταγράψουν τα containers ( -44%).
H εξέλιξη αυτή, -παρότι σύμφωνα με κύκλους της αγοράς θα αποσυμπιέσει σταδιακά την υπερπροσφορά πλοίων- , θα ασκήσει πιέσεις στα ναυπηγεία με πολλά μεσαίου μεγέθους ναυπηγεία στην Άπω Ανατολή να έχουν σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Αυτό αναφέρει η Deutsche Bank, η οποία για φέτος προβλέπει οι παραγγελίες να υποχωρήσουν κατά 10% στα 47 εκ. dwt, μετά από μία ακόμη πιο δραματική υποχώρηση κατά 35% το 2011.
Στα δεξαμενόπλοια η κάμψη νέων παραγγελιών εκτιμάται στα 11% ενώ το υψηλότερο ποσοστό μείωσης θα καταγράψουν τα containers ( -44%).
H εξέλιξη αυτή, -παρότι σύμφωνα με κύκλους της αγοράς θα αποσυμπιέσει σταδιακά την υπερπροσφορά πλοίων- , θα ασκήσει πιέσεις στα ναυπηγεία με πολλά μεσαίου μεγέθους ναυπηγεία στην Άπω Ανατολή να έχουν σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας.
ΑΠΟ-theseanation.gr