Τελικά δεν είναι και τόσο ρόδινες οι προοπτικές χρηματοδότησης από κινεζικές τράπεζες Ελλήνων πλοιοκτητών γιατί πέραν από τις αυστηρές προϋποθέσεις, υπάρχει και ο παράγων χρόνος.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς η σύναψη ενός δανείου μπορεί να πάρει έως και εννιά μήνες... και αυτό οφείλεται στην έλλειψη εμπειρίας και γνώσης των διεθνών μηχανισμών από τα κινεζικά τραπεζικά στελέχη, στην γραφειοκρατία και μερικές φορές στην έλλειψη διαθέσιμων δολαρίων.
Επίσης από την έναρξη των διαπραγματεύσεων μέχρι τις υπογραφές της σύναψης είναι σοβαρός ο κίνδυνος ανατίμησης του γουάν γεγονός που λειτουργεί εις βάρος του αντισυμβαλλόμενου.
Δυστυχώς όμως, όπως αναφέρουν οι ίδιοι κύκλοι, καθώς οι δυτικές τράπεζες περιορίζουν τις χρηματοδοτήσεις τους, οι πλοιοκτήτες δεν έχουν και πολλές εναλλακτικές λύσεις.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς η σύναψη ενός δανείου μπορεί να πάρει έως και εννιά μήνες... και αυτό οφείλεται στην έλλειψη εμπειρίας και γνώσης των διεθνών μηχανισμών από τα κινεζικά τραπεζικά στελέχη, στην γραφειοκρατία και μερικές φορές στην έλλειψη διαθέσιμων δολαρίων.
Επίσης από την έναρξη των διαπραγματεύσεων μέχρι τις υπογραφές της σύναψης είναι σοβαρός ο κίνδυνος ανατίμησης του γουάν γεγονός που λειτουργεί εις βάρος του αντισυμβαλλόμενου.
Δυστυχώς όμως, όπως αναφέρουν οι ίδιοι κύκλοι, καθώς οι δυτικές τράπεζες περιορίζουν τις χρηματοδοτήσεις τους, οι πλοιοκτήτες δεν έχουν και πολλές εναλλακτικές λύσεις.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr