Τη συνένωση όλων των φορέων που εκπροσωπούν την ελληνική επιβατηγό ναυτιλία κάτω από μία «ομπρέλα» αναμένεται να εξετάσει σήμερα η γενική συνέλευση των μελών του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
Στη συνέλευση πρόκειται να τεθεί επί τάπητος το καταστατικό της νέας οντότητας το οποίο έχει προταθεί από την πλευρά της Ενωσης Επιβατηγού Ναυτιλίας, προκειμένου τα μέλη του ΣΕΕΝ να ψηφίσουν αν συμφωνούν ή διαφωνούν. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο σύνδεσμο υπάρχουν ορισμένες διαφωνίες οι οποίες ίσως οδηγήσουν τελικά τις εταιρείες της κρουαζιέρας εκτός της νέας ένωσης, που θα συσταθεί από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Πάντως, η πλειοψηφία των παραγόντων της επιβατηγού ναυτιλίας θεωρεί ότι είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη τουλάχιστον η ακτοπλοΐα να αποκτήσει και πάλι μία ενιαία φωνή την οποία είχε χάσει τα τελευταία χρόνια μετά από τη διάσπαση της τότε ένωσης ακτοπλοϊκών εταιρειών με αφορμή τους ελέγχους της Επιτροπής Ανταγωνισμού για καρτέλ στον κλάδο.
Συνεργασία
Λόγω μάλιστα της κρίσης και των αποτελεσμάτων της στην επιβατική κίνηση οι δύο ισχυρότεροι πόλοι στην ακτοπλοϊκή αγορά, η ΑΝΕΚ και ο όμιλος της Attica βρήκαν κοινά σημεία και προχώρησαν σε συνεργασία τόσο στις γραμμές της Κρήτης όσο και στις γραμμές της Αδριατικής.
Θεωρείται βέβαιο εξάλλου ότι μετά τη δημιουργία της νέας ένωσης που θα εκπροσωπεί συνολικά όλο τον κλάδο, οι επιχειρήσεις του θα εντείνουν τις πιέσεις τους προς το υπουργείο Ανταγωνιστικότητας - Ναυτιλίας, ώστε να γίνουν αλλαγές σε διάφορα επίπεδα, όπως είναι η εργασία των Ελλήνων ναυτικών τόσο στα πλοία που είναι δρομολογημένα στις εσωτερικές γραμμές όσο και στα πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται στην αγορά της Αδριατικής.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: Ημερησία
Στη συνέλευση πρόκειται να τεθεί επί τάπητος το καταστατικό της νέας οντότητας το οποίο έχει προταθεί από την πλευρά της Ενωσης Επιβατηγού Ναυτιλίας, προκειμένου τα μέλη του ΣΕΕΝ να ψηφίσουν αν συμφωνούν ή διαφωνούν. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο σύνδεσμο υπάρχουν ορισμένες διαφωνίες οι οποίες ίσως οδηγήσουν τελικά τις εταιρείες της κρουαζιέρας εκτός της νέας ένωσης, που θα συσταθεί από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Πάντως, η πλειοψηφία των παραγόντων της επιβατηγού ναυτιλίας θεωρεί ότι είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη τουλάχιστον η ακτοπλοΐα να αποκτήσει και πάλι μία ενιαία φωνή την οποία είχε χάσει τα τελευταία χρόνια μετά από τη διάσπαση της τότε ένωσης ακτοπλοϊκών εταιρειών με αφορμή τους ελέγχους της Επιτροπής Ανταγωνισμού για καρτέλ στον κλάδο.
Συνεργασία
Λόγω μάλιστα της κρίσης και των αποτελεσμάτων της στην επιβατική κίνηση οι δύο ισχυρότεροι πόλοι στην ακτοπλοϊκή αγορά, η ΑΝΕΚ και ο όμιλος της Attica βρήκαν κοινά σημεία και προχώρησαν σε συνεργασία τόσο στις γραμμές της Κρήτης όσο και στις γραμμές της Αδριατικής.
Θεωρείται βέβαιο εξάλλου ότι μετά τη δημιουργία της νέας ένωσης που θα εκπροσωπεί συνολικά όλο τον κλάδο, οι επιχειρήσεις του θα εντείνουν τις πιέσεις τους προς το υπουργείο Ανταγωνιστικότητας - Ναυτιλίας, ώστε να γίνουν αλλαγές σε διάφορα επίπεδα, όπως είναι η εργασία των Ελλήνων ναυτικών τόσο στα πλοία που είναι δρομολογημένα στις εσωτερικές γραμμές όσο και στα πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται στην αγορά της Αδριατικής.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: Ημερησία