Ενθαρρυντικό στοιχείο σε όλες αυτές τις οικονομικές εξελίξεις, με τα αρνητικά αποτελέσματα στον
τομέα του εμπορίου, είναι όπως αναφέραμε στην προηγούμενη ανασκόπηση η πορεία των διαλύσεων
όπου αν συνεχίσει με αυτό το ρυθμό θα καταφέρει να μειώσει σε «λογικά» επίπεδα την προσφορά τονάζ
λειτουργώντας σαν αντισταθμιστικός παράγοντας στην πτώση του όγκου του εμπορίου.
✏ Το Cape ‘BEGONIA’ 180.265 DWT (2005 – Imabari) τελικά πουλήθηκε στα $ 36 εκ. σχεδόν $ 2 εκ. πιο κάτω από την αρχική εκτίμηση των πωλητών.
✏ Στα Kamsarmax, το ‘TRITON OSPREY’ 80.448 DWT (2007 – Universal) πουλήθηκε στα $ 28,5 εκ. Το πλοίο είχε βγει στην αγορά τον Ιούνιο με τους πωλητές να στοχεύουν στα $ 35 εκ. περίπου.
✏ Το Supramax ‘YOUNG SPRING’ 53.023 DW (2002 – Oshima) έφυγε στα $ 22,3 εκ., τιμή που εμπεριέχει μία μικρή διόρθωση, αν αναλογισθούμε ότι το κατά 3 χρόνια νεότερο ‘SANKO GLORY’ 52.980 DWT (2005 – Japan) πουλήθηκε τον Απρίλιο στα $ 27,5 εκ.
✏ Το παλαιό Handymax ‘POSEIDON V’ 41.373 DWT (1984 – Nipponkai πουλήθηκε στα $ 5,5 εκ., περίπου 10% χαμηλότερα από την πράξη του Ιουλίου του ‘ELLENITA’ 42.838 DWT (1984 – Japan) που έκλεισε στα $ 6,3 εκ.
✏ Στα Handysize, to ‘ALADDIN RAINBOW’ 32.260 DWT (1999 – Kanda) έκλεισε στα $ 16 εκ., όταν τον Ιούλιο το ‘CRIMSON FOREST’ 31.727 DWT (1999 – Japan) πουλήθηκε στα $ 17,5 εκ.
Στον τομέα των tankers υπήρξε μία έντονη δραστηριότητα και ειδικότερα σε En Bloc κλεισίματα.
✏ Στα VLCCs τα ‘TITAN ARIES’ 302.493 DWT (1993 – Daewoo), ‘TITAN OCEAN’ 284.497 DWT (1991 – Hyundai) και το ‘ΤΙΤΑΝ ΟΡΙΟΝ’ 284.480 DWT (1992 – Hyundai) πουλήθηκαν en bloc στα $ 72,7 εκ. δηλαδή κατά μέσο όρο $ 24,2 εκ. το κάθε ένα όταν τον Ιανουάριο το ‘SUNRISE J’ 302.440 DWT (1992 – DAEWOO) έκλεισε στα $ 36 εκ.
✏ Τα Κροατικά ‘TULA’ 40.584 DWT (1997 – Croatia) και το ‘TIMASHEVSK’ 40.577 DWT (1996 – Croatia) κλειστήκανε en bloc στα $ 10,8 εκ. έκαστο.
✏ To ‘ROYAL ORION’ και το ‘ROYAL STELLA’ 19.997 DWT το κάθε ένα (2009 – Sekwang) πουλήθηκαν en bloc στα $ 19 - $ 20 εκ. ύστερα από δικαστική απόφαση και μέσω της Κορεάτικης τράπεζας WOORI.
✏ Στα χημικά, τα ‘SICHEM PANDORA’ 9.215 DWT (1994 - -Hyundai) και ‘SICHEM PADUA’ 9.215 DWT (1993 – Hyundai) πουλήθηκαν en bloc στα $ 4 εκ. το κάθε ένα.
ΑΠΟ-marinews.gr
τομέα του εμπορίου, είναι όπως αναφέραμε στην προηγούμενη ανασκόπηση η πορεία των διαλύσεων
όπου αν συνεχίσει με αυτό το ρυθμό θα καταφέρει να μειώσει σε «λογικά» επίπεδα την προσφορά τονάζ
λειτουργώντας σαν αντισταθμιστικός παράγοντας στην πτώση του όγκου του εμπορίου.
✏ Το Cape ‘BEGONIA’ 180.265 DWT (2005 – Imabari) τελικά πουλήθηκε στα $ 36 εκ. σχεδόν $ 2 εκ. πιο κάτω από την αρχική εκτίμηση των πωλητών.
✏ Στα Kamsarmax, το ‘TRITON OSPREY’ 80.448 DWT (2007 – Universal) πουλήθηκε στα $ 28,5 εκ. Το πλοίο είχε βγει στην αγορά τον Ιούνιο με τους πωλητές να στοχεύουν στα $ 35 εκ. περίπου.
✏ Το Supramax ‘YOUNG SPRING’ 53.023 DW (2002 – Oshima) έφυγε στα $ 22,3 εκ., τιμή που εμπεριέχει μία μικρή διόρθωση, αν αναλογισθούμε ότι το κατά 3 χρόνια νεότερο ‘SANKO GLORY’ 52.980 DWT (2005 – Japan) πουλήθηκε τον Απρίλιο στα $ 27,5 εκ.
✏ Το παλαιό Handymax ‘POSEIDON V’ 41.373 DWT (1984 – Nipponkai πουλήθηκε στα $ 5,5 εκ., περίπου 10% χαμηλότερα από την πράξη του Ιουλίου του ‘ELLENITA’ 42.838 DWT (1984 – Japan) που έκλεισε στα $ 6,3 εκ.
✏ Στα Handysize, to ‘ALADDIN RAINBOW’ 32.260 DWT (1999 – Kanda) έκλεισε στα $ 16 εκ., όταν τον Ιούλιο το ‘CRIMSON FOREST’ 31.727 DWT (1999 – Japan) πουλήθηκε στα $ 17,5 εκ.
Στον τομέα των tankers υπήρξε μία έντονη δραστηριότητα και ειδικότερα σε En Bloc κλεισίματα.
✏ Στα VLCCs τα ‘TITAN ARIES’ 302.493 DWT (1993 – Daewoo), ‘TITAN OCEAN’ 284.497 DWT (1991 – Hyundai) και το ‘ΤΙΤΑΝ ΟΡΙΟΝ’ 284.480 DWT (1992 – Hyundai) πουλήθηκαν en bloc στα $ 72,7 εκ. δηλαδή κατά μέσο όρο $ 24,2 εκ. το κάθε ένα όταν τον Ιανουάριο το ‘SUNRISE J’ 302.440 DWT (1992 – DAEWOO) έκλεισε στα $ 36 εκ.
✏ Τα Κροατικά ‘TULA’ 40.584 DWT (1997 – Croatia) και το ‘TIMASHEVSK’ 40.577 DWT (1996 – Croatia) κλειστήκανε en bloc στα $ 10,8 εκ. έκαστο.
✏ To ‘ROYAL ORION’ και το ‘ROYAL STELLA’ 19.997 DWT το κάθε ένα (2009 – Sekwang) πουλήθηκαν en bloc στα $ 19 - $ 20 εκ. ύστερα από δικαστική απόφαση και μέσω της Κορεάτικης τράπεζας WOORI.
✏ Στα χημικά, τα ‘SICHEM PANDORA’ 9.215 DWT (1994 - -Hyundai) και ‘SICHEM PADUA’ 9.215 DWT (1993 – Hyundai) πουλήθηκαν en bloc στα $ 4 εκ. το κάθε ένα.
ΑΠΟ-marinews.gr