Η μείωση του τονάζ είναι η λύση στο πρόβλημα των λιγότερων φορτίων

Ενθαρρυντικό στοιχείο σε όλες αυτές τις οικονομικές εξελίξεις, με τα αρνητικά αποτελέσματα στον
τομέα του εμπορίου, είναι όπως αναφέραμε στην προηγούμενη ανασκόπηση η πορεία των διαλύσεων
όπου αν συνεχίσει με αυτό το ρυθμό θα καταφέρει να μειώσει σε «λογικά» επίπεδα την προσφορά τονάζ
λειτουργώντας σαν αντισταθμιστικός παράγοντας στην πτώση του όγκου του εμπορίου.

✏ Το Cape ‘BEGONIA’ 180.265 DWT (2005 – Imabari) τελικά πουλήθηκε στα $ 36 εκ. σχεδόν $ 2 εκ. πιο κάτω από την αρχική εκτίμηση των πωλητών.

✏ Στα Kamsarmax, το ‘TRITON OSPREY’ 80.448 DWT (2007 – Universal) πουλήθηκε στα $ 28,5 εκ. Το πλοίο είχε βγει στην αγορά τον Ιούνιο με τους πωλητές να στοχεύουν στα $ 35 εκ. περίπου.
✏ Το Supramax ‘YOUNG SPRING’ 53.023 DW (2002 – Oshima) έφυγε στα $ 22,3 εκ., τιμή που εμπεριέχει μία μικρή διόρθωση, αν αναλογισθούμε ότι το κατά 3 χρόνια νεότερο ‘SANKO GLORY’ 52.980 DWT (2005 – Japan) πουλήθηκε τον Απρίλιο στα $ 27,5 εκ.
✏ Το παλαιό Handymax ‘POSEIDON V’ 41.373 DWT (1984 – Nipponkai πουλήθηκε στα $ 5,5 εκ., περίπου 10% χαμηλότερα από την πράξη του Ιουλίου του ‘ELLENITA’ 42.838 DWT (1984 – Japan) που έκλεισε στα $ 6,3 εκ.
✏ Στα Handysize, to ‘ALADDIN RAINBOW’ 32.260 DWT (1999 – Kanda) έκλεισε στα $ 16 εκ., όταν τον Ιούλιο το ‘CRIMSON FOREST’ 31.727 DWT (1999 – Japan) πουλήθηκε στα $ 17,5 εκ.
Στον τομέα των tankers υπήρξε μία έντονη δραστηριότητα και ειδικότερα σε En Bloc κλεισίματα.
✏ Στα VLCCs τα ‘TITAN ARIES’ 302.493 DWT (1993 – Daewoo), ‘TITAN OCEAN’ 284.497 DWT (1991 – Hyundai) και το ‘ΤΙΤΑΝ ΟΡΙΟΝ’ 284.480 DWT (1992 – Hyundai) πουλήθηκαν en bloc στα $ 72,7 εκ. δηλαδή κατά μέσο όρο $ 24,2 εκ. το κάθε ένα όταν τον Ιανουάριο το ‘SUNRISE J’ 302.440 DWT (1992 – DAEWOO) έκλεισε στα $ 36 εκ.
✏ Τα Κροατικά ‘TULA’ 40.584 DWT (1997 – Croatia) και το ‘TIMASHEVSK’ 40.577 DWT (1996 – Croatia) κλειστήκανε en bloc στα $ 10,8 εκ. έκαστο.
✏ To ‘ROYAL ORION’ και το ‘ROYAL STELLA’ 19.997 DWT το κάθε ένα (2009 – Sekwang) πουλήθηκαν en bloc στα $ 19 - $ 20 εκ. ύστερα από δικαστική απόφαση και μέσω της Κορεάτικης τράπεζας WOORI.
✏ Στα χημικά, τα ‘SICHEM PANDORA’ 9.215 DWT (1994 - -Hyundai) και ‘SICHEM PADUA’ 9.215 DWT (1993 – Hyundai) πουλήθηκαν en bloc στα $ 4 εκ. το κάθε ένα.






ΑΠΟ-marinews.gr

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.