Σε «Ασιατική σύρραξη» των ναυπηγικών μονάδων εξελίσσεται η υπόθεση των Ελλήνων.
Οι «αψιμαχίες» είχαν ξεκινήσει από τον Πειραιά με το εξαγγελθέν Κινεζικό άνοιγμα προς του Έλληνες εφοπλιστές για στήριξη των προγραμμάτων κατασκευής νεότευκτων σε Κινεζικές κλίνες γεγονός που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών του τομέα είχε θορυβήσει τον ανταγωνισμό.
Και η πρόσφατη κίνηση με το ΧΑΑ στην Κορέα μόνο τυχαία δεν είναι αφού οι Κορεάτες προκειμένου να απαντήσουν στον Κινεζικό ανταγωνισμό ανοίγουν την αγορά τους και προσφέρουν δυνατότητα άντλησης κεφαλαίων στις ελληνικές ή ελληνόκτητες εταιρείες ποντοπόρου Ναυτιλίας.
Κίνα, Ιαπωνία, Κορέα αλλά και εσχάτως Ρωσία και Κροατία προσβλέπουν στις κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών οι οποίοι εκτός των άλλων έχουν «πυροδοτήσει» ένα νέο κύκλο συζητήσεων με την «στροφή τους» προς τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων και μάλιστα από «παραδοσιακά τζάκια» του τομέα των δεξαμενόπλοιων.
Με τους Έλληνες να «επιμένουν φανατικά» στην «ολοκληρωτική μετουσίωση» του όρου «ποιότητα», ναυπηγεία αλλά και νηογνώμονες το προσεχές διάστημα θα επιδοθούν σε «σκληρές μάχες» προκειμένου να κατακτήσουν το ενδιαφέρον την «πολύτιμης πελατείας» οι οποίες και αναμένεται να αποτυπωθούν ευκρινώς στην φετινή διοργάνωση των Ποσειδωνίων.
ΠΗΓΗ: theseanation.gr
Οι «αψιμαχίες» είχαν ξεκινήσει από τον Πειραιά με το εξαγγελθέν Κινεζικό άνοιγμα προς του Έλληνες εφοπλιστές για στήριξη των προγραμμάτων κατασκευής νεότευκτων σε Κινεζικές κλίνες γεγονός που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών του τομέα είχε θορυβήσει τον ανταγωνισμό.
Και η πρόσφατη κίνηση με το ΧΑΑ στην Κορέα μόνο τυχαία δεν είναι αφού οι Κορεάτες προκειμένου να απαντήσουν στον Κινεζικό ανταγωνισμό ανοίγουν την αγορά τους και προσφέρουν δυνατότητα άντλησης κεφαλαίων στις ελληνικές ή ελληνόκτητες εταιρείες ποντοπόρου Ναυτιλίας.
Κίνα, Ιαπωνία, Κορέα αλλά και εσχάτως Ρωσία και Κροατία προσβλέπουν στις κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών οι οποίοι εκτός των άλλων έχουν «πυροδοτήσει» ένα νέο κύκλο συζητήσεων με την «στροφή τους» προς τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων και μάλιστα από «παραδοσιακά τζάκια» του τομέα των δεξαμενόπλοιων.
Με τους Έλληνες να «επιμένουν φανατικά» στην «ολοκληρωτική μετουσίωση» του όρου «ποιότητα», ναυπηγεία αλλά και νηογνώμονες το προσεχές διάστημα θα επιδοθούν σε «σκληρές μάχες» προκειμένου να κατακτήσουν το ενδιαφέρον την «πολύτιμης πελατείας» οι οποίες και αναμένεται να αποτυπωθούν ευκρινώς στην φετινή διοργάνωση των Ποσειδωνίων.
ΠΗΓΗ: theseanation.gr